Jump to content

Invasionen har börjat?

Vildmannen

Recommended Posts

Är det spetsnäsor som ligger bakom? :unsure:

Från vk.se

"Tv-mast i Lycksele brinner

Tv-masten i Knaften, Lycksele, brinner. SOS larmar

vid 20-tiden på måndagskvällen ett stort larm till

räddningskåren i Lycksele."

"Tv- och radiosändningarna i Lycksele utslagna

Tv- och radiosändarna i Lycksele är ur funktion till

följd av branden i tv-masten i Knaften, Lycksele.

Reparationsarbete pågår, meddelar Teracom."

Eller oxå bara en förövning inför ett större anfall. För att börja med masten i lycksele känns inte som den viktigaste masten att slå ut först.... Fast vad vet jag av det, jag är ju inte en förstående politiker som kan se 10år framåt i tiden :unsure:

ta kaknästornet och allt dör ju typ så inte troligen en invasion och vill dom invade så låt dom tar väll en dag eller 2 innan dom har tagit över öven om vi kämpar hårt

(OBS sarkasm)

Är det spetsnäsor som ligger bakom?  :unsure:

Från vk.se

"Tv-mast i Lycksele brinner

Tv-masten i Knaften, Lycksele, brinner. SOS larmar

vid 20-tiden på måndagskvällen ett stort larm till

räddningskåren i Lycksele."

"Tv- och radiosändningarna i Lycksele utslagna

Tv- och radiosändarna i Lycksele är ur funktion till

följd av branden i tv-masten i Knaften, Lycksele.

Reparationsarbete pågår, meddelar Teracom."

Knappast..

..och det finns ju effektivare sätt...

Pi PI

Ok Hur FAN! får man en TV mast att brinna den är ju av stål?

Det låter ju nästan lika dumt som när vattentornet brann i Haparanda :unsure:

Journalisten kanske menar att tekniken, dvs. sändare etc, brunnit. Kanske transformatorer...

Det torde väl vara det mest logiska. Nog har man väl hört att slutsteg kan "brinna upp", det förekommer ju t o m i hemmen...

.-)

Pi PI

Jag skulle min själ dela ut en MEDALJ åt den som slog ut TV-nätet. Maken till förflackning finns bara inte. TV-programmen består till 80% av ren skit, 10% är sport, varav 2% är sevärt. Resterande kan vara intressant, men inte krigsviktigt.

Det var bättre när Hyland härskade.

Jag skulle min själ dela ut en MEDALJ åt den som slog ut TV-nätet. Maken till förflackning finns bara inte. TV-programmen består till 80% av ren skit, 10% är sport, varav 2% är sevärt. Resterande kan vara intressant, men inte krigsviktigt.

Word. Dessutom har jag på senare tid helt uppriktigt och på fullaste allvar börjat bli lätt illamående av tv-reklam.

Word. Dessutom har jag på senare tid helt uppriktigt och på fullaste allvar börjat bli lätt illamående av tv-reklam.

Känningar på TV

eeehhhmmm... Jag anar en viss dubbelmoral... ;)

//Y

Därför man inte längre har någon Tv...

Känningar på TV

eeehhhmmm... Jag anar en viss dubbelmoral... ;)

//Y

Jo, jag vet. Jag erkänner, jag är en smutsig liten sköka. Men även om jag är tvungen att göra det så behöver jag inte gilla det. Jag rationaliserar mitt agerande med att jag försöker finna meningsfull och samhällsbyggande sysselsättning i mitt militära engagemang men av rådande förhållanden och bestämmelser är förhindrad att utöva den verksamheten i så pass hög grad att jag kan avveckla mitt smutsiga tarv. Dessutom kan jag utnyttja situationen för infiltrering, propaganda och omstörtande verksamhet inom medieapparaten. Jag är SoldF:s man i Rutan... :winner:

Jag gråter av skam. Hoppas du är nöjd nu... :dong:

Är väl 10 år sen jag hade TV senast...

Sista tiden innan jag kasserade eländet så köpte jag självhäftande bokstäver ca 5 cm

höga och skrev PUBLIKFÖRAKT över bildrutan.

Texten stod upptill och syntes inte när man kolla film i letterbox-format.

- - - - -

Nu mer blir jag helt uppslukad i ca 5 minuter när jag får se en teve som står på, sen

kommer illamåendet...

:dribble:

Edit: Stava er svåårt.

Jag har visserligen en tv men den tittar jag på kanske var tredje dag och då kollar jag bara vädret på texten. I går natt slog åskan ner i transformatorn på andra sidan vägen och samtidigt i tv-antennen och telelinan och vad händer? Datorn som jag kör webbradio på och stereon small, dom ända nöjesmaskiner som är nån glädje med. Webbservern klarade sig för den är åskskyddad, modemet var urdraget så det är helt men den förbannade tv-n går som aldrig förr trots att den fick mer stryk än dom andra apparaterna tillsammans. Det lät som ett pistolskott när blixten träffade kopplingsdosan till nätverket och hoppade vidare till högtalarkabeln och in i datorns ljudkort. Jag trodde störskyddstransformatorn skulle lätta när den dumpade spänningen, den lät som en kortsluten elsvets.

Va fan säger man? Kunde inte tv-jäveln rykt i stället. 0:)

Räcker det inte med att man beslagtar alla fjärrkontroller??? :Malaj:

Efter att ha sett reklamfilmen om Boxer, tyckte jag väl att jag kände igen killen som fick lådan i handen.

Han finns viss med på ytterligare en reklamfilm... dock iförd peruk.

http://media2.big-boys.com/bbfilez/parisspoof.wmv :huh: ;)

Jag önskar jag kunde stoltsera med den yviga lejonmanen eller mäta mig med snubbens övriga hårväxt överhuvudtaget. Då fanns det åtminstone smutsiga män som skulle titta efter mig. I alla fall om jag betalade dom.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...