BlåGul -1 9x19 Posted November 8, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted November 8, 2002 http://www.vodkakalashnikov.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted November 8, 2002 Report Share Posted November 8, 2002 Häftigt. När jag var i Libanon köpte jag en flaska rom hos nepaleserna som såg ut som en Khukri. Finns det fler vapenflaskor där ute? The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted November 8, 2002 Report Share Posted November 8, 2002 Fan vad läcker ! Swede jag har kvar min khukri flaska oöppnad Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted November 8, 2002 Report Share Posted November 8, 2002 Kjellberg. Min tog slut i septemer -91. Den läckte i korken så jag var tvungen att dricka upp den. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted November 8, 2002 Report Share Posted November 8, 2002 Min tog slut i septemer -91. Den läckte i korken så jag var tvungen att dricka upp den. Kan nästan se bilden framför mig: Swede sittandes med kniv och hugger i flaskan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.