Jump to content

fyllebråk


TLiman

Recommended Posts

Jag vet inte vad detta ämne hamnar under. Men jag är bara så förbannad!!!

För att göra en kort historia lite längre... Mitt utanför min balkong så bråkar två människor... och så tillströmmar det fler personer. Ingen "håller" på tjejen, så jag bestämmer mig för att ingripa(att man aldrig kan hålla sig!). Han beskyller henne för en massa och hon beskyller honom för en massa. Jag försökte köra mitt onyktra tal om att de borde hålla sams... för barnen... Var verkligen på väg att nita honom när han började hota mig och alla andra med en massa "polare", tänkte att ja det kan ju bli kul... En ovanligt dum tanke... Hursomhelst så slutade det med att hon fick nån sorts rätt, dvs jag och hon gick därifrån, men jag kommer antagligen vara tvungen att se mig om ett tag... Vet faktiskt inte om barnet hade haft det bättre hos mammans mamma.

Men jag avstyrde ett bråk som antagligen hade skadat flera...

Hon som det hela handlade om litade bara på mig och de riktigt goda kompisar som dök upp längs vägen... Fick avstyra ett par...hon litar inte på någon.. grattis killar ni har lyckats igen.. :baskerKav:

Är så lack på killar som inte kan inse faktum... ni är dumpade :baskerPa:

Är så lack på killar som tror att det häftigaste som finns är potatisfestivalen!!!

Kom igen när ni varit med om nåt.... Fast då inser ni vad livet egentligen betyder...

 

en stark hälsning till alla yxor... Hoppas att ni har det bra! Vill se ett pm från alla som ställer upp med prygling för dem som behöver :P

 

Är bara så arg just nu... Önskar att man var i läget där man kunde kräva ner nån på marken med ben och armar isär... få vara lite brysk... men ändå inte över gränsen... Vill att han skall få känna... Ingen är tyken med en AK5 i nacken...

Företräder egentligen ickevåld.. men... :banghead:

 

Det är ju faan, jag tror att den här typen av situationer flockas kring mig...

Jag vet inte om det beror på mig (inte speciellt stor), eller någon annan. Jag vet bara att jag reagerar och kommer att fortsätta reagera om de hamnar i min närhet...

Link to comment
Share on other sites

Håller väl med dig TLiman i vissa stycken av vad du skriver.. det kommer alltid finnas killar som inte förstår... men det finns ett gäng rätt bra killar med, inkl undertecknad, och antagligen även du själv...

 

Det kan väl aldrig vara så att tråden skapades under ett måttligt intag av alkohol :baskerKav: Skriv gärna en rad idag också med nyktra reflektioner B)

 

GMY

 

Rokare

B)

 

Edit

 

Vissa människor förstår bara stryk. Tyvärr.

Vissa människor ser bara i svart och vitt ;)

Link to comment
Share on other sites

Det kan väl aldrig vara så att tråden skapades under ett måttligt intag av alkohol  :D  Skriv gärna en rad idag också med nyktra reflektioner  B)

Visst skapades inlägget efter ett visst intag av alkohol...

 

Efter att ha funderat lite grann på vad som hände så vete fan...

Framförallt så är jag en ickevålds person, vilket det iofs höll sig till igår också. De bitar av mitt inlägg som tar upp just den biten är nog väldigt "alkoholpåverkade".

I övrigt så vet jag inte i dagsläget vem som är bättre eller sämre, antagligen så hamnar hela deras liv i rättegång och jag hoppas och tror att nattens lilla kalabalik inte hör hemma där. Eller att jag i alla fall kan hålla mig utanför det här i fortsättningen.

Blir bara så trött på att det är så få människor som bryr sig mitt i natten. Hamnade ju i detta mest på grund av att jag ville se till så att saker och ting inte spårade ur fullständigt...

 

Sen är det ju en helt annan åsikt jag har om att föräldrar bör hålla sams för sina barns skull. Jag vet det låter lättare än vad det är men ändå, man måste försöka...

 

Det var dagens reflektion.

 

I kväll skall jag också inte bry mig :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...