FkN Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Lite små lustig Knappnytt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Bwahahahaaa my kind of humor! edit: är dessutom en mycket lyckad reklam, jag ska fan köpa mig ett par knappar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Första gången jag såg dem skrattade jag så att jag gick magknip. Allt är så bra, berättarens röst, uttrycken och Målet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boston Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Arghh ! Bäst den här veckan ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid_eriksson Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 han gillar verkligen inte Darin, vem han än är. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 han gillar verkligen inte Darin, vem han än är. I am positive that he is negative Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 LOL Skitbra LOL Underbart LOL Kanon LOL Glockrent LOL Ehhhh Vem e Darin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gref Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Hahahaha.. Riktigt grym! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 <Klipper bort lite>Ehhhh Vem e Darin? Darin är Fienden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Jag hatar DARIN!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Tydligen så ligger firman i Halmstad så jag ska nog traska inom o beställa lite MÖPiga knappar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Tydligen så ligger firman i Halmstad så jag ska nog traska inom o beställa lite MÖPiga knappar ! ja, så kan du kränga dem billigt på SoldF.com sedan :P köp ett stort lass! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordman Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Så jäkla störd reklamfilm. Men den var bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Så BRA!!! Jag vill ha en knapp..... men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad det skall stå på den.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Confused Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Bwahaha, kan bara hålla med, helt lysande. Kan tänka mig att skaparna måste haft rätt så kul när de gjorde den också. Om all reklam var sådan, skulle väl reklampauserna vara det man ser fram emot mest när man kollar på TV... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 Personligen så förstår jag inte varför alla hatar den pojken. Visst han kanske sjunger precis som alla andra artister världen över, men det går alltid att byta kanal på radion eller slänga i en skiva i stereon. Helst då Iron maiden eller In flames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 Darin? Är inte det den där jävla grodan ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sernlo Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 Helst då Iron maiden eller In flames Amen på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 länken fungerar inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 länken fungerar inte Nej, gå till knapp.nu och leta rätt på den där. De har bytt server för knappnytt p.g.a. överbelastning. hm. Typ här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 *Asgarv* Jaaa!! Hur bra som helst! Skit bra! Nu måste man ju köpa ett par knappar för att stödja den heliga Knattens korståg! Det här är vad som kan kallas riktigt bra reklam! Alla hatar vi Darin.. Mer eller mindre Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid_eriksson Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 VEM ÄR DARIN!!???????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 VEM ÄR DARIN!!???????????? En produktarist Ganska intressant iaktagelse... har man inte sett på tv (Har ju ingen fungerande) så har man inte en susning om vem Darin är... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Ett nytt sevärt avsnitt av knappnytt hittas här http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=knappnytt&nocache=1140 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Toppen ! Tyvärr så funkade bara den ena filmen för mej ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulsprutejojjo Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Fan, va rå den senaste e!!! Bra att dom tar initiativ mot fjortisar!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Precis kulsprutejojjo, precis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 @Kulsprutejojjo Sex (6) utropstecken på två meningar? :P Min favvorit är helt klart: Fucking djävla åsyftningsfel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Fan, va rå den senaste e!!! Bra att dom tar initiativ mot fjortisar!!! <{POST_SNAPBACK}> aaaa!!!! den e asbra asso fjortisar e ba så himla jobbia me sina *kjamizzar* å *pözzar* d e bra att det finns folk som du å ja som e normala!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.