Jump to content

Han går naken från södra England till norra Skottl

Elfgren

Recommended Posts

Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken :o

Att vara naken på allmänplats torde gå under "förargelseväckande uppträdande" eller något liknande och är därmed ett brott.

Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken :lol:

Att vara naken på allmänplats torde gå under "förargelseväckande uppträdande" eller något liknande och är därmed ett brott.

Bara om ngn som ser det blir förargad av det. (och att domstolen finner att en "normal" person skulle bli förargad)

så man kommer undan tills ngn klagar :D

/C

Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken :ph34r:

Bara om ngn som ser det blir förargad av det. (och att domstolen finner att en "normal" person skulle bli förargad)

så man kommer undan tills ngn klagar :angry:

/C

Ja, nu står det ju faktiskt i texten att han blivit tagen av polisen tidigare och att han nu försöker gå sträckan igen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...