Elfgren Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 http://www.expressen.se/index.jsp?a=301463 naken möp? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 om man läser texten.. "den brittiske före detta marinkårssoldaten " /b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Det där är nog en kul grej och han får ju definetivt PR! Frågan är bara var han hängt blocket som brudarna kan fylla i sina TFNNR i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 jag fattar inte hur vissa klarar att visa sig nakna bland folk, själv skulle jag aldrig kunna med och gå naken till umeå från Göteborg tex skulle kännas pinsamt på nått sätt, haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Englands motsvarighet till våran Naken Janne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinsibal skinner Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 och han gör det tillsammans med sin flickvän jaja, en del personer är helt enkelt tillfreds med sin kropp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanna Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Han kunde väl valt ett land med trevligare klimat? Fan vad kul att gå näck i Skottland när det regnar och blåser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeLu Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 och han gör det tillsammans med sin flickvän jaja, en del personer är helt enkelt tillfreds med sin kropp... Är hon okså naken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solon Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken Att vara naken på allmänplats torde gå under "förargelseväckande uppträdande" eller något liknande och är därmed ett brott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caridon Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken Att vara naken på allmänplats torde gå under "förargelseväckande uppträdande" eller något liknande och är därmed ett brott. Bara om ngn som ser det blir förargad av det. (och att domstolen finner att en "normal" person skulle bli förargad) så man kommer undan tills ngn klagar /C Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK100 Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 känns som avbärarbältet kan skava en del på höfterna utan byxor. men det går ju iofs å tejpa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Det lär det vara. jag tycker inte att polisen ska kunna gripa honom utan att han har gjort något brott bara för at han är naken Att vara naken på allmänplats torde gå under "förargelseväckande uppträdande" eller något liknande och är därmed ett brott. Bara om ngn som ser det blir förargad av det. (och att domstolen finner att en "normal" person skulle bli förargad) så man kommer undan tills ngn klagar /C Ja, nu står det ju faktiskt i texten att han blivit tagen av polisen tidigare och att han nu försöker gå sträckan igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.