Jump to content

prickskyttegevär 90 Slinga från AI eller liknande

I22 Vargen

Recommended Posts

Tjenis,

Någon som vet var jag kan köpa en Accuracy International slinga, samma som används till prickskyttegevär 90´n ? Har "Googlat" men inte hittat något bra inköpsställe kanske har erfarnhet av någon bra site ?

Finns det någon liknande på marknaden med "hål" för armen så att man kan dra åt och få bra stöd vid skytte !? :Malaj:

Tjenis,

Någon som vet var jag kan köpa en Accuracy International slinga, samma som används till prickskyttegevär 90´n ? Har "Googlat" men inte hittat något bra inköpsställe kanske har erfarnhet av någon bra site ?

Finns det någon liknande på marknaden med "hål" för armen så att man kan dra åt och få bra stöd vid skytte !? :D

Vad är det för vapen remmen ska sitta på?

Hej här kommer lite länkar,http://www.fulton-armory.com/slinguse.htm

http://www.midwaysverige.com/sverige/eprod...leItemID=889309

Hoppas det va nått sånt du menade.

MVH:Garm :baskerKav:

Jo en sån modell..fast inte i läder. Tack för länkarna.

Slingan är tänkt till luftgevär. :baskerPa:

här finns lite av varje till PSG !

Jag är dock lite tveksam till att använda en AI rem till ett luftgevär då den dels kräver en sidomonterad remögla för att komma till sin rätt och dessutom är avsedd att bära vapnet i, vilket gör den lite bökigare att använda som skjutrem

här finns lite av varje till PSG !

Jag är dock lite tveksam till att använda en AI rem till ett luftgevär då den dels kräver en sidomonterad remögla för att komma till sin rätt och dessutom är avsedd att bära vapnet i, vilket gör den lite bökigare att använda som skjutrem

Biathlon Sling: extra comfortable carrying position - also helps conceal rifle under clothing for covert operations.

För det är ju ingen som kommer undra när det sticker upp en gevärspipa ur kragen. :baskerHV:

Men det ser rätt bekvämt ut!