Vildmannen Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Dela gärna med er av era bästa MÖP-recept Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 MEN!!! Vapenfett är ju canceroigent....!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Tur att man aldrig delade pizza med kniven man just vapenvårdat med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Under min slutövning utfodrade jag min grupp med fyra guldburkar och en hel hög med trumpetsvamp jag hittat och stekte i omgångar på jägarköket. Dessa rördes sedan ut med en halv burk chili con carne var och alla blev ordentligt mätta. Stridsvärdet var skyhögt dom närmaste 24h. Recept: Stek onödigt mycket svamp utan fett. Blanda väl med c:a 2dl chili con carne per person. Chilin kan med fördel värmas i vattenbad. Severa omedelbart med kallt brunnsvatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fk Stål Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Under min slutövning utfodrade jag min grupp med fyra guldburkar och en hel hög med trumpetsvamp jag hittat och stekte i omgångar på jägarköket. Dessa rördes sedan ut med en halv burk chili con carne var och alla blev ordentligt mätta. Stridsvärdet var skyhögt dom närmaste 24h. Recept: Stek onödigt mycket svamp utan fett. Blanda väl med c:a 2dl chili con carne per person. Chilin kan med fördel värmas i vattenbad. Severa omedelbart med kallt brunnsvatten. Vad ligger näringsvärdet på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Lyxpräriegryta En burk präriegryta. 1dl mjölk. lite vitpeppar och allroundkrydda. tabasco. Franska örter. Tillagning Häll präriegrytan i en snuskburk(jägarkök ger inte den riktiga myskänslan)häll den där lilla mängden vitpeppar som nämns ovanpå käket och släng sedan i allt det andra i den följd du känner för. Väntar du dambesök så är det bäst att beställa en pizza istället B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stella-Polaris Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Koka spagetti i en ölburk. under tiden hackar du en lök. i med löken när spaggetin nästan är klar. Ta av elden slå av vattnet och hysta i en försvarlig smörklick, lite salt och pepper. Alldeles utmärkt vid lågbudget vandringar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.