Jump to content

En MÖP vid spisen


Vildmannen

Recommended Posts

Under min slutövning utfodrade jag min grupp med fyra guldburkar och en hel hög med trumpetsvamp jag hittat och stekte i omgångar på jägarköket. Dessa rördes sedan ut med en halv burk chili con carne var och alla blev ordentligt mätta. Stridsvärdet var skyhögt dom närmaste 24h.

 

Recept:

Stek onödigt mycket svamp utan fett. Blanda väl med c:a 2dl chili con carne per person. Chilin kan med fördel värmas i vattenbad. Severa omedelbart med kallt brunnsvatten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fk Stål
Under min slutövning utfodrade jag min grupp med fyra guldburkar och en hel hög med trumpetsvamp jag hittat och stekte i omgångar på jägarköket. Dessa rördes sedan ut med en halv burk chili con carne var och alla blev ordentligt mätta. Stridsvärdet var skyhögt dom närmaste 24h.

 

Recept:

Stek onödigt mycket svamp utan fett. Blanda väl med c:a 2dl chili con carne per person. Chilin kan med fördel värmas i vattenbad. Severa omedelbart med kallt brunnsvatten.

:baskerKav: Vad ligger näringsvärdet på?

Link to comment
Share on other sites

Lyxpräriegryta

 

En burk präriegryta.

1dl mjölk.

lite vitpeppar och allroundkrydda.

tabasco.

Franska örter.

 

Tillagning

 

Häll präriegrytan i en snuskburk(jägarkök ger inte den riktiga myskänslan)häll den där lilla mängden vitpeppar som nämns ovanpå käket och släng sedan i allt det andra i den följd du känner för.

 

Väntar du dambesök så är det bäst att beställa en pizza istället B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...