Dajo Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Jag behöver maila till militaryshop i Göteborg men har inte deras mailadress (har inte möjlighet att ringa under kontorstid denna veckan). På deras hemsida finns ingen info så jag undrar om någon av er har deras fungerande mailadress (som någon i GBG faktiskt läser dagligen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Testa [email protected]. Ligger ju på samma adress och dom kanske kan hjälpa dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajo Posted June 14, 2005 Author Report Share Posted June 14, 2005 (edited) Testa [email protected]. Ligger ju på samma adress och dom kanske kan hjälpa dig. Tackar... har mailat och ställt min fråga dit. Om någon undrar så har jag tröttnat på att ha LK35 från HV på mina fisketurer då alla prylar jag släpar med inte får plats utan det blir till att ha en persedelväska på topplocket och då får ändå inte kameran (Nikon D70 med tillbehör) plats i säcken. Nu är jag så trött på aset att jag helt enkelt köper en Berghaus Atlas först och främst för eget privat bruk men kan nog tänka mig att använda den i HV också (om nu ingen anser att den självantänder eller kanske till och med exploderar eftersom den inte har m-nummer). En stridssäck 2000 sitter nog perfekt under topplocket på en Atlas... Någon som har något negativt att säga om Berghaus Atlas så tala nu eller var för evigt tyst... Edited June 14, 2005 by Dajo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajo Posted June 15, 2005 Author Report Share Posted June 15, 2005 Testa [email protected]. Ligger ju på samma adress och dom kanske kan hjälpa dig. Tackar... har mailat och ställt min fråga dit. Om någon undrar så har jag tröttnat på att ha LK35 från HV på mina fisketurer då alla prylar jag släpar med inte får plats utan det blir till att ha en persedelväska på topplocket och då får ändå inte kameran (Nikon D70 med tillbehör) plats i säcken. Nu är jag så trött på aset att jag helt enkelt köper en Berghaus Atlas först och främst för eget privat bruk men kan nog tänka mig att använda den i HV också (om nu ingen anser att den självantänder eller kanske till och med exploderar eftersom den inte har m-nummer). En stridssäck 2000 sitter nog perfekt under topplocket på en Atlas... Någon som har något negativt att säga om Berghaus Atlas så tala nu eller var för evigt tyst... Fick just en orderbekräftelse från Recon på en Atlas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan ES Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Jag har en Berghaus Vulcan, den har likadant bärsystem som Atlas och det är främst smådetaljer som skiljer säckarna åt. En nära vän till mig har Atlas-säcken och där har det inte varit några problem hittils. Jag har svårt att se att du ska bli missnöjd. Mer info om Atlas finns på forumet om du söker. /Johan ES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts