Honken Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 http://www.anakata.hack.se/files/nattradio.mp3 Jag skrattade rått åt hela historien +Edit+ Det var tävlingen som hetter "Nattjakten", programet hette "Nattliv". Så besserwissrarna slipper rätta till situationen ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias R Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Hehe, den var rätt rolig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Är det "FREDRIK!" så har jag hört den tidigare, och den är förbaskat kul. *orkar inte ta hem för att lyssna* Link to comment Share on other sites More sharing options...
brunk.dunk Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Är det "FREDRIK!" så har jag hört den tidigare, och den är förbaskat kul. *orkar inte ta hem för att lyssna* ^^ Stämmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt Hmmm Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Jag gillar Nattjakten! Har tävlat ett antal gånger och vunnit tre av dem. Brukar roa mig med att alltid skicka in samma svar, oavsett ledtrådar. Ibland har programledarna uppmärksammat det på olika sätt, och det är lite kul. En del nätter har de en annan tävling, nämligen "Bordalydelsen". Då ska man hitta på en ny betydelse till ett ovanligt, men befintligt ord. Jag har tävlat i det två gånger och vunnit... eeh... två av dem! Mina ord ligger till och med ute på Nattlivs hemsida... Har också tävlat i Morgonpasset och vunnit ett par trosor signerade av Eagle-Eye Cherry, något som bör finnas i var mans garderob... /Lt Hmmm, radioaktiv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.