Guest Erik Källman Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Hej Hej.. Läste om försvaret nya Goretex uniforn ( FJS 02) tror jag den hette.. Är inte det samma som Tagia säljer.?? jag är förvirrad.. . Den bilden som visas på en M/90 jacka.. på deras hemsida Är inte det samma som den finns på bild här på forumet.?? Måste veta!! För jag funderar starkt på att köpa en från taiga. Skicka gärna svar till min mail : [email protected] MVH/ Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
rila Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Finns mycket skrivet. Sök! Du får en gratis (den längsta): http://forum.SoldF.com/index.php?showtopic=8000 /rila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Källman Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Hej! Vad får den gratis ?? Nu hänger jag inte med?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Tråden givetvis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Det var kanske ett litet olyckligt ordval, men rila menade den tråd med flest inlägg i. Dock så är det så att Taiga säljer inte M90 Gortex till vem som helst. Man måste vara anställd hos FM och lite så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rila Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Moahahah!!! /rila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Källman Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Jo, jag vet att dom inte säljer till vem som helst.. Det är därfär man har Officerare som polare!! Eller hur . Näe skämt o sido, jag tänkte be en av mina vänner som är officer ringa och beställa en M90 Gortex till mig. By the way, jag skicade ett mail till Taiga och frågade om det var samma uniform på bilden som finns här på Soldf som dom säljer.. Och han sa att " Det ser ut som våran modell" Jag har nämligen hört av en kompis som hade ute en Gortex uniform att det inte var samma som Tiga hade.. Nån som kan hjälpa mig.?? MVH/ Erik Källman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 det finns andra varianter av goretex uniformer, ett par olika A-dyk varianter och sedan några millishop-nästan-goretex varianter /b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.