Jump to content

Windows moviemaker....


lobo

Recommended Posts

Orientering: Jag är ganska okunnig på datorer.

 

Problem: När jag har lagt in filmen genom WMM och har på högsta kvalitet under fliken "annan" dvs Div eller vad det står så tar den så hysteriskt med plats ! Över 800 mb för mindre än sex minuter på högsta kvalitén !

 

Min fråga är om man kan komprimera filen eller nåt. Om någon kan ge ett lättförståeligt svar på frågan vore jag tacksam, har lite band från missionen som jag vill få ut på dvd och, när jag någon gång lär mig, även redigera.

 

Tackar på förhand.

Link to comment
Share on other sites

windows moviemaker är ett dåligt program som borde skjutas och sen köras över av en strv 122:a

 

Windows MovieMaker :Malaj::camo:

 

mitt program stänger av sig när den känner för det. gör den det medan jag håller på med en film så kan jag inte öppna den filmen igen för redigering då moviemaker hela tiden stänger av sig.

Link to comment
Share on other sites

windows moviemaker är ett dåligt program som borde skjutas och sen köras över av en strv 122:a

 

Windows MovieMaker :banghead:,O

 

mitt program stänger av sig när den känner för det. gör den det medan jag håller på med en film så kan jag inte öppna den filmen igen för redigering då moviemaker hela tiden stänger av sig.

När jag läser era inlägg så kan jag bara inte låta bli, för problemfri redigering: http://www.apple.com/ilife/imovie/ :wub:

Link to comment
Share on other sites

windows moviemaker är ett dåligt program som borde skjutas och sen köras över av en strv 122:a

 

Windows MovieMaker :banghead:,O

 

mitt program stänger av sig när den känner för det. gör den det medan jag håller på med en film så kan jag inte öppna den filmen igen för redigering då moviemaker hela tiden stänger av sig.

Vilket program ska man använda då?

Link to comment
Share on other sites

windows moviemaker är ett dåligt program som borde skjutas och sen köras över av en strv 122:a 

 

Windows MovieMaker  :blink:  :D

 

mitt program stänger av sig när den känner för det. gör den det medan jag håller på med en film så kan jag inte öppna den filmen igen för redigering då moviemaker hela tiden stänger av sig.

Vilket program ska man använda då?

Det här kanske Länk Använder det skälv... funkar fin fint.

 

/JBP

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

sitter och försöker lägga in film på datorn för att sedan bränna på dvd skiva, någon som har tips på inställningar för att få bästa möjliga kvalitet? har program som windows moviemaker och Sonic, samt en äldre version av adobe premiere, tror det är 6.0

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...