Vildmannen Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Ingen svärmorsdröm precis http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,657247,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Pappa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Fan BJK ;) Det är ju inte klokt egentligen, vart fan är världen på väg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DBH Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Hahahaha Ska vi skriva in honom i den nordkoreanska armén? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Nu är ju det där enligt texten i artikeln en fantombild, och de brukar ju vara lite mer "omänskliga" jämfört med riktiga bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 "Med sig hade han en yxa, en kniv, ett hemmagjort svärd, knogjärn och en nedblodad motorsåg". Låter som en normal hemvärnsövning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Något stirrig blick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 ja herrejösses.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A2Keltainen Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Något stirrig blick. http://ohio.esorn.net/ICWAgencySite.dll/Of...s?OfndrID=62569 Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Något stirrig blick. http://ohio.esorn.net/ICWAgencySite.dll/Of...s?OfndrID=62569 sicksicksicksicksick... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teknikern Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Hade det varit i sverige hade vi kunnat skyllt på taskig barndom och Staffan Westerberg,,,,,,,,,,,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haegg Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Hmm föreställer inte bilden en anabol-psykos version av Robinson-Robban? Link to comment Share on other sites More sharing options...
<dS> Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 "Despres är nu förflyttad till federalt häkte och Kanada väntar på att han ska utlämas. Hans advokat ifrågasätter om han är mentalt frisk nog att klara en rättegång" bilden säger väll allt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Hmm föreställer inte bilden en anabol-psykos version av Robinson-Robban? trode det var Robban ju :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Något stirrig blick. http://ohio.esorn.net/ICWAgencySite.dll/Of...s?OfndrID=62569 Fan A2 jag höll ju på att äta Link to comment Share on other sites More sharing options...
armywoman Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Jeeezus!!! Vad ska man säga.... Kärt barn har många namn: Freak, Alien, UFO... You name it! Tror inte ens att denna funkar för honom: " Jag är fiiin, för det har mamma sagt!" Inte heller "Skönhet kommer inifrån" För med tanke på vad han ställt till med så är det ju inte så speciellt vackert, nä... TACK Vildmannen för att jag kommer att få sweet dreams i natt!!! ;) // Armywoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
armywoman Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset! // Armywoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Nu är ju det där enligt texten i artikeln en fantombild, och de brukar ju vara lite mer "omänskliga" jämfört med riktiga bilder. Bilden som visas är inte en fantombild. Bara svensk press som fubbat till det as usual.. Och nej killen mår inte bra...gränsövervakningen hade en dålig som inte fattade misstankar när han skulle in i USA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Bilden som visas är inte en fantombild. Bara svensk press som fubbat till det as usual.. Uppfattat! Trevlig frisör f.ö. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjelm Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 hah.. fan va obehagligt, framförallt efter att ha läst artikeln. Påminner om nån B-skräck fulle Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset! // Armywoman Glöm inte Billy Butt heller! Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! Herr Butt in action......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 J-la gnäll! Han ser ut som vilken normal stockholmare som helst sju dar i veckan... E ni från landet eller? Ta en sväng i t-banan får ni se... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Glöm inte Billy Butt heller!Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! Herr Butt in action......... Tur att det inte handlar om gay-porr för då hade väl filmerna snart gått att köpa under namnet "One night in Butt's butt". Link to comment Share on other sites More sharing options...
A2Keltainen Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Tur att det inte handlar om gay-porr för då hade väl filmerna snart gått att köpa under namnet "One night in Butt's butt". De som sitter och kommer på alla porrfilmstitlar, och i synnerhet då de som anspelar på riktiga filmtitlar och liknande, måste ha ett av de roligaste jobben som finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Var god tag bort bilden på mig GENAST. LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Kan bara inte undgå att tänka på skräprullen "En kvinnas hämnd" (tror jag den hette) med Jennifer Lopez. Redan vid första anblicken av mannen hon gifter sig med säger "This dude is a pure psycho, he's gonna hurt you for sure!". Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1cklas Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 J-la gnäll! Han ser ut som vilken normal stockholmare som helst sju dar i veckan... E ni från landet eller? Ta en sväng i t-banan får ni se... normal sthlmare ? ja inte vet jag vilken drövärld du bor i , men nån sån har jag då aldrig sett Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.K Nilsson Posted June 12, 2005 Report Share Posted June 12, 2005 Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset! // Armywoman Glöm inte Billy Butt heller! Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! Herr Butt in action......... Jag tyckte HD var ännu roligare: Men rätten trodde honom inte. I domskälen står att det är uteslutet att ”unga kvinnor har sex med äldre män i syfte att avancera i karriären” särskilt som, enligt domen, Butt har ”ett så särpräglat utseende”. I klartext: "Du är för ful för att unga kvinnor vill ligga med dig, därför måste du ha utfört våldtäkt." HD--> <--Butt J.K Nilsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 12, 2005 Report Share Posted June 12, 2005 Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset! // Armywoman Glöm inte Billy Butt heller! Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! Herr Butt in action......... Jag tyckte HD var ännu roligare: Men rätten trodde honom inte. I domskälen står att det är uteslutet att ”unga kvinnor har sex med äldre män i syfte att avancera i karriären” särskilt som, enligt domen, Butt har ”ett så särpräglat utseende”. I klartext: "Du är för ful för att unga kvinnor vill ligga med dig, därför måste du ha utfört våldtäkt." HD--> <--Butt J.K Nilsson "särpräglat utseende" = Juridisk svenska för "skitful"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.