Jump to content

Ser denne man frisk ut?

Vildmannen

Recommended Posts

"Despres är nu förflyttad till federalt häkte och Kanada väntar på att han ska utlämas. Hans advokat ifrågasätter om han är mentalt frisk nog att klara en rättegång"

bilden säger väll allt.... :uuh:

Jeeezus!!! :Malaj: Vad ska man säga.... Kärt barn har många namn: Freak, Alien, UFO... You name it!

Tror inte ens att denna funkar för honom: " Jag är fiiin, för det har mamma sagt!"

Inte heller "Skönhet kommer inifrån" För med tanke på vad han ställt till med så är det ju inte så speciellt vackert, nä...

TACK Vildmannen för att jag kommer att få sweet dreams i natt!!! :camo: ;)

// Armywoman

Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset!

// Armywoman

Nu är ju det där enligt texten i artikeln en fantombild, och de brukar ju vara lite mer "omänskliga" jämfört med riktiga bilder.

Bilden som visas är inte en fantombild. Bara svensk press som fubbat till det as usual..

Och nej killen mår inte bra...gränsövervakningen hade en dålig som inte fattade misstankar när han skulle in i USA.

Åh-jo! Kom på en grej -helt seriöst: Jag ger min fan på att en sån här kille blir lika populär hos motsatta könet som bla Fänrik Flink, Juha Vahjakala (Åmselemördaren) samt Hans Scheike som får tonvis med beundrarbrev till fängelset!

// Armywoman

Glöm inte Billy Butt heller!

Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! :)

Herr Butt in action.........

Tur att det inte handlar om gay-porr för då hade väl filmerna snart gått att köpa under namnet "One night in Butt's butt". :angry:

De som sitter och kommer på alla porrfilmstitlar, och i synnerhet då de som anspelar på riktiga filmtitlar och liknande, måste ha ett av de roligaste jobben som finns. :lol:

Kan bara inte undgå att tänka på skräprullen "En kvinnas hämnd" (tror jag den hette) med Jennifer Lopez. Redan vid första anblicken av mannen hon gifter sig med säger "This dude is a pure psycho, he's gonna hurt you for sure!".

J-la gnäll! Han ser ut som vilken normal stockholmare som helst sju dar i veckan...

E ni från landet eller?

Ta en sväng i t-banan får ni se...

8-/

:blink:

normal sthlmare ? ja inte vet jag vilken drövärld du bor i , men nån sån har jag då aldrig sett :uuh:

// Armywoman

Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! :lol:

Jag tyckte HD var ännu roligare: Men rätten trodde honom inte. I domskälen står att det är uteslutet att ”unga kvinnor har sex med äldre män i syfte att avancera i karriären” särskilt som, enligt domen, Butt har ”ett så särpräglat utseende”.

I klartext: "Du är för ful för att unga kvinnor vill ligga med dig, därför måste du ha utfört våldtäkt." :lol:

HD--> :lol: <--Butt

J.K Nilsson

// Armywoman

Nu ska han visa vilken karlakarl han var, och hur han fick alla brudar! :lol:

Jag tyckte HD var ännu roligare: Men rätten trodde honom inte. I domskälen står att det är uteslutet att ”unga kvinnor har sex med äldre män i syfte att avancera i karriären” särskilt som, enligt domen, Butt har ”ett så särpräglat utseende”.

I klartext: "Du är för ful för att unga kvinnor vill ligga med dig, därför måste du ha utfört våldtäkt." :lol:

HD--> :lol: <--Butt

J.K Nilsson

"särpräglat utseende" = Juridisk svenska för "skitful"? :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...