Jesper86 Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Det finns folk till allt, men vad fan tänker dom med? En man i raff-set dök upp på E4:an flera gånger natten till tisdagen, rapporterar SR Jönköping. Polisen lyckades inte få tag på honom, men enligt två anmälare stod han och onanerade längs vägkanten. Edit: Glömde källa Källa Blocket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Måste ju säga att det där var minst sagt väldigt roligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Vet inte om jag direkt vågar godkänna blocket.se som källa. De hade inte själva någon källhänvisning. Men men... Lite kul var det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted June 8, 2005 Author Report Share Posted June 8, 2005 Jag hörde det tidigare på radion också... Så det är nog ganska sant Det är väl inte 1:a april ändå hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lurifix Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Haha! Kan ni tänka er att man kommer glidandes på motorvägen och sen en snubbe som står o onnanerar brevid vägen Jag hade iallafall börjat asgarva =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattergun Posted June 10, 2005 Report Share Posted June 10, 2005 Säkert roligare än vad jag hade vid samma tidpunkt, med en sambo på BB, mycket värkar och ett jävla humör!! Men resultatet var väl helt OK, en grabb på 3,7kg. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skunken Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Säkert roligare än vad jag hade vid samma tidpunkt, med en sambo på BB, mycket värkar och ett jävla humör!! Men resultatet var väl helt OK, en grabb på 3,7kg. ;) Grattis! Barn är underbara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattergun Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Tack! Kan bara hålla med om det du säger! Barn är helt suveräna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Grattis scattergun !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 GRATTIS! Nu återstår bara jobbet att lära upp han till en värdig soldf möp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulsprutejojjo Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Fan vad ÄCKLIGT! Han måste ha mer än en skruv lös! Det där e ju nästan blotteri! Det kan han ju åka fast för! Inte konstigt att polisen letade efter honom! Men, såklart, Blocket kan man ju inte jämt lita på i nyhetssammanhang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.