Knekt Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 http://hes.iki.fi/video/LSD_Being_Tested_o...tish_Troops.mpg Helt underbar! Speciellt killen som klättrar upp i trädet för att mata fåglarna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 haha! Ja har en på datorn när några amerikaner testar exercis drogpåverkade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Att man låter dem ha vapen! Hoppas de inte var skarpladdade. http://www.theage.com.au/articles/2002/11/...7490095885.html Tepåsarna var inte ensamma om att testa kuliga piller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Som sagt, helt underbar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Det gjorde jänkarna först,inofficiellt förstås men ändå ett fält test.....Vietnam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Hehe; Paaarty-party!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Sådant fick aldrig vi göra ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 19, 2002 Report Share Posted November 19, 2002 Var det högste chefen som sa till Blå-Gul att han inte längre kunde ta hand om sig själv eller sina mannar ? Hur kunde han ha gjort det om han inte kunde ta var apå sig själv ?? Fast å andra sidan så började ju han gapflabba efteråt Rolig film iaf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted November 19, 2002 Author Report Share Posted November 19, 2002 haha! Ja har en på datorn när några amerikaner testar exercis drogpåverkade Låter ju kul! Amerikaner som är sig själva för en stund, typ Lägg ut den nånstans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt Barnes Posted November 20, 2002 Report Share Posted November 20, 2002 Dom verkar ju ha jäkla roligt. Undrar hur dom mår dagen efter. Man fick inte se det bortklippta avsnittet när fågelmannen skulle testa sina egna vingar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted November 20, 2002 Report Share Posted November 20, 2002 med risk verkar dum, men varför? okey somliga piller gör en "starkare" med mera.. men LSD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 20, 2002 Report Share Posted November 20, 2002 För att få sig ett skratt? Mycket olika mediciner och liknande testas på Militära... I japan undersökte man oraken till magsår och botemedel på Militärer, genom att låta dom springa runt och stressa ett par dagar och sedan göra lite kontroller på dom... Militärer är ju Fyskiskt tåliga och vältränade... Jättebra försöksobjekt... Och billiga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted November 21, 2002 Report Share Posted November 21, 2002 haha! Ja har en på datorn när några amerikaner testar exercis drogpåverkade Lägg upp filmen då :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted November 21, 2002 Report Share Posted November 21, 2002 granQ, detta har jag tyvärr ingen källa jag minns på, men LSD har vad jag kan minnas en del intressanta effekter. Om det jag läste stämde kunde en påverkad person se direkt om en annan ljög eller inte, vid vissa tillfällen kan en person som är påverkad av LSD bli extremt skärpt och uppfatta detaljer som man annars inte lägger märke till. Dock är det ju hallucinogent minst sagt, och det verkar korkat, jajamen, men roligt, det var det Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted November 22, 2002 Report Share Posted November 22, 2002 ohh.. har jag inte hört.. undra också om det verkligen är LSD.. LSD om jag vet kom på 70 talet.. filmen ser ut som 50-60 talet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nimrod Posted November 22, 2002 Report Share Posted November 22, 2002 Skulle göra en vild gissning att det är MDA som de använder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Bison Posted November 22, 2002 Report Share Posted November 22, 2002 Har för mig att jag har läst någonstans, att det gjordes liknande tester av LSD och amfetaminpreparat på svenska värnpliktiga Fallskärmsjägare på 70-talet.Är det någon som vet mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.