robot Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Jag ska hålla föredrag om valfritt ämne som har med England att göra. Då tänkte jag genast på SAS. Jag behöver information om dem. Lite historik, hur dom verkar osv. Kruxet är att det finns så mycket info så det är svårt att sålla. Jag ska skriva klart det imorgon. Är det nån som sitter på en ganska kort sammanfattning? Nån eller några sidor max. Jag har bl a en fet bok om förbandet. Men pga svår tidsbrist söker jag nu en kort beskrivning. Tack på förhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrotcharliegrg Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Vad sägs om att använda google? googles sökresultat --> A history and description of the SAS from SpecWar Net. borde vara vad du söker. Framförhållning: Propper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Link to comment Share on other sites More sharing options...
natural_born Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 lite info http://www.sasrogues.co.uk/Home/home.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.