Westesson Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Någon här som vet vart man kan köpa sandsäckar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Tag ett stycke säck. Typ en av säckväv. Fyll med sand. Upprepa tills antalet sandsäckar ar tillräckligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
"Insats Hv" nisse Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Åk till Småland. Här finns väl fortfarande en och annan sandsäck kvar. Hör med räddningsverket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
breach Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Tag ett stycke säck.Typ en av säckväv. Fyll med sand. Upprepa tills antalet sandsäckar ar tillräckligt Det där var ju ett mycket givande och begåvat inlägg som verkligen gav Westesson svar på sin fråga. Testa Överskottsbolaget, har för mig att dom ska ha plastsäckarna motsv dom som används inom försvaret idag, dom äldre av väv vet jag faktiskt inte hur man får tag på dom. Googla? Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Kolla den här länken: Klicka här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Tag ett stycke säck.Typ en av säckväv. Fyll med sand. Upprepa tills antalet sandsäckar ar tillräckligt Det där var ju ett mycket givande och begåvat inlägg som verkligen gav Westesson svar på sin fråga. Testa Överskottsbolaget, har för mig att dom ska ha plastsäckarna motsv dom som används inom försvaret idag, dom äldre av väv vet jag faktiskt inte hur man får tag på dom. Googla? Lycka till! Jag ber om ursäkt för den sarkastika tonen Var på lite risigt humör efter skolan idag. Hoppas du inte tog illa upp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Westesson Posted May 30, 2005 Author Report Share Posted May 30, 2005 Fanjunkar´n: tack men det ju tyvär i USA Hendrix: gör inget, alltid bra med lite repedition om hur man fyller sandsäckar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stella-Polaris Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Tag några vanliga bärkassar, stoppa dem i varandra, och fyll med sand. Ser de inte tillräckligt krigiska ut så spreja dem gröna.. Det funkar lika bra--- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrotcharliegrg Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Någon här som vet vart man kan köpa sandsäckar? Ska de vara av plast eller säckväv (motsv)? För t ex jutesäckar (måtten 42x75cm, 10 Oz) har jag en länk: Säckimporten i Sverige AB men de har andra typer av säckar också Edit: lade till en länk och lite info! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.