Mirage Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 (edited) Jag blivit antagen till CFB:s kurs "Ytövervakning - eobstjänst". I det utskickade materialet jag fått, så rekomenderas att man bl.a. bläddrar igenom "Soldaten och kartan" samt "KartRA". Jag har sökt både här och på FMLOGs hemsida, men inte fått några träffar. Vart kan jag hitta dessa reglementen? Edit: Hittade iofs denna tråden om Soldaten och kartan Edited May 24, 2005 by Mirage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 24, 2005 Forumsledning Report Share Posted May 24, 2005 Som sagt, bokförrådet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oak Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Även jag ska ner till den kursen,Så jag får väll ta mig ner till bokförrådet å se om dom har böckerna/slut OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts