I22 Vargen Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 (edited) Tjena, Vet någon var man kan köpa (I Sverige) myggnätsliknande / syntetiskt camo färgat nät / tyg, finmaskigt och riktigt flor tunnt !? Tänk er en tjej skarf, ungefär sånt material..... Ni som sett filmen "Art of Camoflage 2" vet vad jag är ute efter, i filmen hänvisar dom till www.owfinc.com för inköp..... men det borde finnas något liknande i sverige . Det är syntetiska löv jag ska tillverka, kanske vet någon var dessa går att köpa färdiga !? i någon jaktbutik ? (Obs ej plast). Tips från "Snipers" uppskattas..... Edited May 24, 2005 by I22 Vargen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Prova Tiimari. De har en massa omöjliga, möjliga prylar alt vet var du får tag i vad du söker. Det är visserligen en pryl o bjäfs-butik (porslinsmåleri, flörtkulor, plastblomster etc, etc) men som sagt de kan ha det du söker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I22 Vargen Posted May 24, 2005 Author Report Share Posted May 24, 2005 Hmm, ok, får försöka med ett besök. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 (edited) Slöjddetaljer i Skara har nät för "pyssel & syslöjd". Men hur deras färger står sig till det du vill använda dom kan jag inte svara på. Du kan nog glömma att färga dom, utan bör nog sattsa på att köpa i rätt färg/nyans direkt. http://www.slojd-detaljer.se/ //la till länken// Kolla även artikell: Artikel nr Pris 601534 24.50 Kr Edited May 24, 2005 by HvPrsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I22 Vargen Posted May 24, 2005 Author Report Share Posted May 24, 2005 Slöjddetaljer i Skara har nät för "pyssel & syslöjd". Men hur deras färger står sig till det du vill använda dom kan jag inte svara på. Du kan nog glömma att färga dom, utan bör nog sattsa på att köpa i rätt färg/nyans direkt. http://www.slojd-detaljer.se/ //la till länken// Kolla även artikell: Artikel nr Pris 601534 24.50 Kr Tack för länken, Fisknätet var ju billigt och bra...... men just nu är det nätmaterialet jag är ute efter. ev kan jag spraya materialet till önskad färg om jag bara får tag på rätt sort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I22 Vargen Posted May 24, 2005 Author Report Share Posted May 24, 2005 :( har suttit och smygsurfat i flera timmar, men bara hittat ett vitt insektsnät hos rusta som kanske skulle kunna vara något för en vinter camo konstruktion........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Nu är ju detta iofs INTE en Svensk firma , men det skadar inte att ringa och kolla med dem. Har själv köpt Scrim-Net därifrån. Dem har ett stort urval och är inte omöjliga när det gäller att plocka fram nya produkter. Ring alt. skicka ett email och be att få ett prov-ex. av deras Insect Net. Wildlife Watching Supplies http://www.wildlifewatchingsupplies.co.uk/index.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
I22 Vargen Posted May 24, 2005 Author Report Share Posted May 24, 2005 Tack, där hittar jag nog vad jag söker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts