Flamdämpare Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 När du läst igenom den här länken kan du följa med här och befria Europa från nazisterna. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Särimner Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Tack för länken! Har inte hunnit läsa den ännu eftersom jag sitter på jobbet. Men bara namnet "Flying fortress" är tillräckligt för att ett gammalt flygfreak som jag ska få ståpäls. Gamla hederliga propellerkärror.... MUMS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Tack för länken Utan att vilja kapa tråden skulle jag vilja passa på att fråga om det är någon som vet var jag kan få tag på filmen "Memphis Belle" från 1944? Originalet alltså, inte den senare spelfilmen... Pontus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Tack för länken Utan att vilja kapa tråden skulle jag vilja passa på att fråga om det är någon som vet var jag kan få tag på filmen "Memphis Belle" från 1944? Originalet alltså, inte den senare spelfilmen... Pontus Antar att det är William Wylers dokumentär du menar. Om du vill betala för den så finns en version av den med HÄR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Japp, den är det! /P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Finns även i diverse varianter på nätet, till exempel under namnet: The.Memphis.Belle.1944.XviD.Nix.avi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nattsork Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 skoj grej, men lite svårt att få testa allt praktiskt.. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts