Pappsen Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Behöver snabbt få tag i ett par BILLIGA skjortor med axelklaffar. Har sökt runt på nätet och hittar inte annat än knivnets postorderöverskottskjortor som har en veckas leveranstid. Behöver få reda på butik i närheten av stockholm alternativt överskottsbutik som ni VET har skjortor. Har inte tid att fara runt på chans och pengar e det ont om. Jelp Jelp Bockar o bugar på förhand för alla goda krafter som vill hjälpa till... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 De flesta herrekiperingsaffärer brukar ha så kallade "pilotskjortor", de är i och för sig oftast kortärmade men det funkar kanske ändå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinter Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Finns det inte en peronalshop på I1 kungsängen? Jag köpte min på personalshop i Boden, vet inte hur det är här nere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted May 17, 2005 Author Report Share Posted May 17, 2005 Tack, men för svävande svar. Ge mig mer fakta, vilken butik och vilken adress. Plees Link to comment Share on other sites More sharing options...
KD803 Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Här finns det definitivt. Priser har jag dock ingen uppfattning om. De lär inte vara billigast i stan dock. Vill du ha billigast tänkbara så är det nog personalbutiken i Kungsängen som gäller. Har du provat att ringa dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 På regbutiken kostar skjorta m/78 ca 60 kronor. Kolla annars på KappAhl där man iaf tidigare haft Bogart-skjorta för dryga hundralappen. Väldigt skönt tyg i dem. Komplettering: Butiker i Sthlms-området finns på I1, Amf1, Berga, och S1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Kolla annars på KappAhl där man iaf tidigare haft Bogart-skjorta för dryga hundralappen. Väldigt skönt tyg i dem. Jag har en sådan skjorta. Väldigt skön, men den saknar axelklaffar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Vart ligger regbutiken på berga? Kan vem som helst handla där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted May 19, 2005 Author Report Share Posted May 19, 2005 Jahapp, tackar o bugar men de lutar nog åt att sy om ett par skjortor själv. För dyrt och för långt att åka... grumble grumble j-la tusan förbenade piss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.