Jump to content

Can you spell AC/DC?

madog

Recommended Posts

När vi ändå är inne på ämnet 100 höjdare.

Förra året gick Sveriges 100 höjdare och nu går Världes 100 höjdare. Varför är de svenska klipp som är med på Världens 100 höjdare inte med i Sveriges 100 höjdare? Rimligtvis borde de svenska klipp som visas på Världens hundra höjdare vara toppen av Sveriges 100 höjdare, men de svenska klipp som är med på Världens 100 höjdare var inte ens placerade på Sveriges 100 höjdare.

Jag förstår inte logiken. :lala:

När vi ändå är inne på ämnet 100 höjdare.

Förra året gick Sveriges 100 höjdare och nu går Världes 100 höjdare. Varför är de svenska klipp som är med på Världens 100 höjdare inte med i Sveriges 100 höjdare? Rimligtvis borde de svenska klipp som visas på Världens hundra höjdare vara toppen av Sveriges 100 höjdare, men de svenska klipp som är med på Världens 100 höjdare var inte ens placerade på Sveriges 100 höjdare.

Jag förstår inte logiken. :lala:

Om jag inte har fel så sa de i första programet att Sverige inte är med i urvalet nu när de kör världen. Däremot har de med plats 1-10 ur Sveriges 100 höjdare i "Lucas ladder" som en del av Världens 100 höjdare.

Luddigt nog? B)

Fast det är ju svenska klipp med i Världens 100 höjdare, Kicki Danielsson och falukorven t.ex.

Lucas Ladder, nu föll den poletten ner. Har undrat varför det är med.

Förresten Lucas, är det Håkan Hellström, eller är det jag som är skelögd.

Fast det är ju svenska klipp med i Världens 100 höjdare, Kicki Danielsson och falukorven t.ex.

Lucas Ladder, nu föll den poletten ner. Har undrat varför det är med.

Förresten Lucas, är det Håkan Hellström, eller är det jag som är skelögd.

Hehe, man kan tro det pga skönsången :wub:

Men är inte Luca en kille som dom träffade när dom var i Italien och hälsade på... Vem? Birgit Nielsen?

jag tycker att 100 höjdare var rätt så okej förra säsongen, men nu är det ju helt dumt. det de håller på med gömma gästen bakom soffan til exempel var väl kul första gången men nu är det uttjatat :baskerKav:

när de klipper så konstigt är bara irrietrande

tycker iallafall jag, och ni kan gärna säga emot mig om ni känner för det

Dom konstiga klippen är konstiga, men ibland blir det kul. Igår med Felix Herngren blev det skoj, när han låg bakom soffan och gjorde tummen upp.

Han är helt klart den bästa gästen hittills.

Apropå klipp, konstiga sådana - var det någon som såg David Hasselhoffs video till hans egen version av "Hooked on a feeling". Hyyyysterisk roligt. :baskerKav: Någon som vet var man kan ladda ner den ifrån?

Sammantaget av alla klipp hittills så är det nog Bertil Svensson (trädgårdskillen som skär sig) som är roligast. Det är så "äkta" på något sätt, och samtidigt som man skrattar sig fördärvad åt Bertil så har man lite beundran för honom där han kämpar på. Både gulligt och hur kul som helst.

När luca skulle presentera sig så sa han : My name is Luca .... osv. Det som gicke hem hos F & F var sättet han sa det på, en del av programmet gick åt till att de diskuterade hans sexuella läggning.

det har faktiskt växt i mina ögon o nu uppskattar jag bara mer att de håller fast vid att lägga gästen bakom soffan o de konstiga klippen som var ganska störiga i början är rätt kul... felix var ju helt kalrt den bästa gästen o sämst råder väl inget tvivel om...

jag kommer ALDRIG att be fadde o linda om utlåtande kring humor!!

Araben som ska provskjuta

hagelbössan är en riktig juvel.. :/

Ja, jag vet att jag i alla fall garvar varenda gång jag ser den.

Dock måste jag vessmerschmittsa lite och berätta att det inte är någon hagelbössa...

Det är en .577 Tyrranosaur (en elefantbössa).

Fler klipp i samma anda och en hel del annat återfinns på Accurate reloading.

(Videoklippen återfinns endast på deras forum)

Alla som har något sorts intresse för vapen, skytte och/eller jakt bör ta en titt.

:sniper:

För att kika på alla videoklipp från Accurate Reloading måste man registrera sig på deras forum, och få sitt konto aktiverat av forumadministratörerna.

Är ni endast intresserade av videoklippen därifrån, så har jag dem..

Finns många som är mycket roligare än den som körs i 100 höjdare, vilken är ganska uttjatad..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...