ArvidA Posted May 5, 2002 Report Share Posted May 5, 2002 Var har Mattias Karlén och 2REP tagit vägen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjorven Posted May 5, 2002 Report Share Posted May 5, 2002 Mattias har synts till om jag inte har helt fel för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted May 5, 2002 Author Report Share Posted May 5, 2002 Jepp, han står med på listan av medlemmar ser jag. 2REP saknas fortfarande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 Han kanske har Telia och därför har svårt att komma in på det här forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted May 6, 2002 Author Report Share Posted May 6, 2002 Kanske det kanske... Jag kan även tala om att jag också har Telia och jag har inga svårigheter att komma in (det kanske är skillnad om man har ADSL?). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 Jag har Telia ADSL och jag har haft problem att komma in. Jag har fått gått via http://babelfish.altavista.com/ men då har jag bara kunnat läsa inläggen och alla åäö har varit ersatta med punkter(.). Jag kunde inte logga in heller. Kom in på det "vanliga" sättet först idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted May 6, 2002 Author Report Share Posted May 6, 2002 Det är ju ganska skumt alltså... Enda problemet jag har haft var idag på för- och tidiga eftermiddagen då jag inte kunde komma in, jag försökte från skolan också med det gick inte heller så jag antog att det var något problem med servern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 Jag kör via Telias ComHem, (eller kombort om man nu vill) och jag har inga som helst problem att komma in på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 På SoldF.com så står det ju att det kan vara svårt för Felia, ursäkta Telia ska det vara, användare att komma in på forumet. Men det verkar ju funka nu och jag hoppas att det fortsätter att göra det(skulle bli jobbigt att behöva använda skolan datorer hela tiden). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jark Posted May 7, 2002 Report Share Posted May 7, 2002 Kör själv ADSL utan problem, men Telia har haft DNS problem i ca 2 veckor, det kan vara förklaringen. Dessutom har många leverantörer tydligen problem med att "hitta" till just Ikonboard`s, vet inte varför. Det lättaste sättet att komma runt såna problem är att knappa in annan DNS i sina inställningar. Har man telia eller comhem måste man logga in genom inloggningssidans ip-nummer isåfall. (10.0.0.6 istället för login1.telia.com t.ex) /Jark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karlén/KJ Posted May 7, 2002 Report Share Posted May 7, 2002 Max! Jag är här - fast inte lika frekvent som tidigare - har lite att göra i skolan (universitetet) bara. 2REP har jag inte talat med på ett tag, han håller väl på med något hysch-hysch i vanlig ordning antar jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts