Jump to content

Efterlysning av forumsmedlemmar

ArvidA

Recommended Posts

Kanske det kanske...

Jag kan även tala om att jag också har Telia och jag har inga svårigheter att komma in (det kanske är skillnad om man har ADSL?).

Det är ju ganska skumt alltså...

Enda problemet jag har haft var idag på för- och tidiga eftermiddagen då jag inte kunde komma in, jag försökte från skolan också med det gick inte heller så jag antog att det var något problem med servern.

På SoldF.com så står det ju att det kan vara svårt för Felia, ursäkta Telia ska det vara, användare att komma in på forumet. Men det verkar ju funka nu och jag hoppas att det fortsätter att göra det(skulle bli jobbigt att behöva använda skolan datorer hela tiden).

Kör själv ADSL utan problem, men Telia har haft DNS problem i ca 2 veckor, det kan vara förklaringen. Dessutom har många leverantörer tydligen problem med att "hitta" till just Ikonboard`s, vet inte varför. Det lättaste sättet att komma runt såna problem är att knappa in annan DNS i sina inställningar. Har man telia eller comhem måste man logga in genom inloggningssidans ip-nummer isåfall.

(10.0.0.6 istället för login1.telia.com t.ex)

/Jark

Guest Karlén/KJ

Max! Jag är här - fast inte lika frekvent som tidigare - har lite att göra i skolan (universitetet) bara. 2REP har jag inte talat med på ett tag, han håller väl på med något hysch-hysch i vanlig ordning antar jag.

• henke changed the title to Efterlysning av forumsmedlemmar