Dexter Posted October 10, 2002 Report Share Posted October 10, 2002 Kommentarer överflödiga.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 10, 2002 Report Share Posted October 10, 2002 *spelar in för kommande generationer* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2002 Report Share Posted October 11, 2002 Hittade den för 70 riksdaler på Gekås i Ullared senast jag var där... och det inte ingen sleten VHS, utan kristallklar DVD! Billigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted October 11, 2002 Author Report Share Posted October 11, 2002 Pinsamt att tipsa om en bra film och sedan somna fem minuter innan den börjar.. :( Gekås sa du? Jag får väl ut och reka lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2002 Report Share Posted October 11, 2002 Kom på en sak till. Där fanns även "Stalingrad" på DVD. Den inhandlades också ;) Jobbigt att den är på tyska bara....visst rätt skall vara rätt men ändå.... Fast jag vet inte om jag tycker den är så jättebra. Ganska seg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PET Posted October 12, 2002 Report Share Posted October 12, 2002 Stalingrad är grymt seg... Det tog mig månader att se hela... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.