Lindström Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 MIG 25 Space Explorer Vara över 99% av jordens atmosfär och se ner på jorden från ett stridsflygplan? Ja tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zareb Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 Oj! Nästan frestande att lämna tillbaka datorn och flygbiljetterna och satsa på det där istället... Skulle nog vara det närmaste jag skulle komma till att bryta mitt nyårslöfte - att aldrig lämna jordens atmosfär. ;) Ett löfte jag mycket gärna skulle vilja bryta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindström Posted May 4, 2005 Author Report Share Posted May 4, 2005 Jo helt klart.. Blir jag rik någon gång är det där en av de första sakerna jag ska göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 Åååååååh! Jag vill så det värker... När sätts första missionen till månen upp och vilket blir anordnande förband? Jag ska fråga 2Sharp om inte jag också kan få bli rymdbasjägare... Var hämtar jag ut min plasmakarbin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 Sliter det inte lite på motorara att flyga på den höjden? Annars våre det väl kanske något att önska sig när man tar studenten? B) @Limpan: Din plasmakarbin kan du plocka ut hos FMLOG. Kodordet är "Kaffe med bulle" :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 @Hendrix: Klartecken på det, det är jävligt uppfattat! Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.