Jump to content

Ny TV-serie OVER THERE


Gator

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
3dje... helt klart godkänt

 

Håller med.

Även de ungdomar som vill signa USMC på FX´Over There´s message board.

SoldF, ni ligger efter där :tveka:

 

Jag tycker denna serie är riktigt bra underhållning.

Underligast: vilja sluta med morfinbehandling vid amputation? Hur vanligt är det?

Poor lad :clap:

Link to comment
Share on other sites

Kommer finnas för nedladdning på en känd utländsk sida några timmar efter sändning.

 

 

Som underhållning duger den absolut och jag ser fram emot att se nästa avsnitt (del 4) som förresten visas idag i USA men som kommer att finnas för nedladdning på en känd svensk site inom några dagar (ej upplagd av mej)

Link to comment
Share on other sites

Har beskådat härket nu.

 

Summering: Ingen slump att det är just Fox som fått äran att producera en serie som skall skildra de Amerikanska truppernas dagliga varande i Irak. Skräp rakt igenom. Perfekt reklamfilm som säkert kommer kunna sluta leden både vad gäller rekrytering och opinion.

 

Betyg: En lerig och illalluktande känga av 5 möjliga

Link to comment
Share on other sites

Har beskådat härket nu.

 

Summering: Ingen slump att det är just Fox som fått äran att producera en serie som skall skildra de Amerikanska truppernas dagliga varande i Irak. Skräp rakt igenom. Perfekt reklamfilm som säkert kommer kunna sluta leden både vad gäller rekrytering och opinion.

 

Betyg: En lerig och illalluktande känga av 5 möjliga

 

Bra summering, men jag tycker att serien verkar ha lite action och verkar vara kul att se på. Jag brukar vanligtvis inte ta några politiska intryck från tv-serier ändå, och jag vill ha explosioner och våld när jag ser på tv.

 

Någon som vet om man kan få tag på Fox via Viasat? Isåfall hur?

Link to comment
Share on other sites

Har beskådat härket nu.

 

Summering: Ingen slump att det är just Fox som fått äran att producera en serie som skall skildra de Amerikanska truppernas dagliga varande i Irak. Skräp rakt igenom. Perfekt reklamfilm som säkert kommer kunna sluta leden både vad gäller rekrytering och opinion.

 

Betyg: En lerig och illalluktande känga av 5 möjliga

 

Jag vet inte om vi sett samma serie, men inte fasen är det någon romantiserad propaganda serie inte. De amerikanska soldaterna visas ju knappast från någon odelat positiv sida...

Trots sina många militära felaktigheter så tycker jag serien är riktigt bra.

Link to comment
Share on other sites

håller med föregående talare. Gillar att de faktiskt visar att det går åt skogen för en del och lite bättre för en del än att måla upp en rosenröd värld som en annan trådskrivare verkade hävda att de gjorde....

Link to comment
Share on other sites

Har nu sett både rescue me och over there.

Måste säga att båda är två bra serier. Fast i längden så föredrar jag nog over there.

Fast rescue me har sin höjdpunkter det med.

Tänker följa båda serierna.

Ska bli härligt att se avsnitt 7 av over there imorgon!

Avsnitt 6 var ju så jääääävla bra!

Link to comment
Share on other sites

Har hittat en extremt irriterande sak i Rescue Me.

Dom knullar hit och dit hela tiden, snackar snusk jämt och ständigt och gör en hel del brott.

Men får man se några bröst?! NEJ!

Det är ju sjukt. Så mycket värre saker, beskrivingar, ord & scener som är tusen gånger värre än att visa lite bröst.

Ja, jag kanske borde skaffa flickvän. Men det irriterar mig fan.

 

Ursäkta mitt språk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...