Guest Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 kom att tänka på kloning och sen så kom jag på en utmärkt låg klass topic Om alla soldater skulle ha en bärbar klon med sej i utrustningen typ ÖB Johan Hederstedt aka Strids ÖB 90 som man kan ha med sej eller nåt sånt eller varför inte ta fram en försvarsminister i kamouflage färg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Ööh... ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Jo, låg klass var det men jag hakar på. Öhhhh, möjligen kan jag se någon (ytterst extremt) liten nytta med att ha en ÖB-klon med sig men försvarsministern? Vad i hela fridens namn skulle man med honom till? Ha honom där tjatandes i örat att man inte får skjuta så mycket, ammunitionen kostar faktiskt pengar osv... Nä, den där killen som gjort lumpen som både KJ och FJ som har nämnts här förut, hans klon skulle vara bra att ha. Bara ta fram honom när Fi kommer och luta sig tillbaka tills det är över. ;) Måste vara värmen, fattar inte att jag diskuterar sånt här ens. :P :baaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Ursäkta om jag är trögfattad men... VA!! :what: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 jag vill ha en miljon kloner av mig själv och alla andra medlemmar i det här forumet. *tillsätt endast vatten* (för att spara plats) och en bunker fylld med ssg kloner. *i händelse av krig, fyll med vatten* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Japp udda topic är det iallafall, The shadow det var inte så tokigt, en klon i pulverform bara hälla lite vatten på och vipps så har man en klon färdig för användning, alla soldater kanske borde ha olika "smaker" med sej tex en mekaniker, en sjukvårdare eller en livvakt :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 jepp. nu är det bara att maila FMV och be dem skapa en sådan. jag vill ha GRG och KSP skyttar. *Finns den i storpack?* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Varför stanna vid kloning av levande ting? Tänk att enkelt klona (duplicera) en stridsvagn Jag skulle även i framtiden vilja se vapen som förminskar fi till knallhattar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Jaha det här var ju ovanligt sjukt men jag är inte den som är den... hakar väl på Att förminska fi vore en utmärkt idé. Minns ett gammalt spel man lirade en hel del, nämligen Duke Nukem 3D... någon som minns det? Där fanns ett vapen som försminskade fi (otrevliga typer från rymden var det...) och sedan kunde man trampa på dom med sin feta känga... :P Vad är det jag sitter och skriver.. måste vara värmen som sagt... eller så var den konstiga svampen jag åt idag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 jag vet inte om denna "godkänns" men jag hade velat ha med mig skalman.. 1) vad du än behöver, fixar han 2) blir man riktigt rädd är det ju bara att krypa in i skalet.. att ha en klonad försvars ministern kan väl ha sina fördelar i krig, tror man kan byta till sig rätt mycke mot han, sen kanske man inte ska visa den man "köpslår" med att man har 2 kopier själv plus att den "riktiga" försvars ministern sitter i en bunker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 Ni får gärna släpa runt på en klon av försvarsministern eller dyl gubbe. Personligen skulle jag föredra att ha med mig ett par Shakira eller några brudar i liknande klass som kan hjälpa en att slappna av mellan striderna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Att förminska fi vore en utmärkt idé. Minns ett gammalt spel man lirade en hel del, nämligen Duke Nukem 3D... någon som minns det? Där fanns ett vapen som försminskade fi (otrevliga typer från rymden var det...) och sedan kunde man trampa på dom med sin feta känga... :P Jag tänkte mer på den klassiska scenen från "tomtar och troll" när trollet står å klubbar ner en hel tomtearmé, dvs svampar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Det här e fan sjukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Såja nu lugnar vi ner oss..sitter lugnt ner och inväntar männen i dem vita rockarna ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Att förminska fi vore en utmärkt idé. Minns ett gammalt spel man lirade en hel del, nämligen Duke Nukem 3D... någon som minns det? Där fanns ett vapen som försminskade fi (otrevliga typer från rymden var det...) och sedan kunde man trampa på dom med sin feta känga... :P Jag tänkte mer på den klassiska scenen från "tomtar och troll" när trollet står å klubbar ner en hel tomtearmé, dvs svampar. Och hur många har ätit av svamparna ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Klona sig själv sju-åtta gånger. Eller ÖB. Upprepa med varje soldat. Kompaniet är nu ca 8 kompanier, anförda av ÖB. Ge klonerna vapenattrapper, .22 salongsgevär o dyl, och låt dom springa först. Om fi stannar dör han garanterat, dränkt i kloner! MUAHAHAHHAHAAAAAA *svampar* HAHAHAHAHAHA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Skulle göra några kloner av mig själv som får slåss åt mig medan jag ligger på en sandstrand på någon exotisk ö med en paraplydrink i handen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 de här blev ju en riktig hit topic hehe klona ala officerare och atäll klonerna i mob förråd tillsammmans med klonade hemvärnsmän Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 hehe, det där med tomte armé.. vi använder det i skolan när man ser gäng av "små ettor" eller typ dagis barn gå förbi i långt led.. "en hel tomte armé".. så skön den repliken är alltså.. en av dom få vettiga "barn-tomte" filmerna som finns.. själv föredrog jag den tuffa tomten från ryssland med sin varg.. och trots att min "förebild" alkis så dricker jag väldigt väldigt lite för min ålder ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.