Jump to content

Terror i Sverige

MBW

Recommended Posts

Hmm kan det vara någon journalist som pletat ihop sidan kanske? Eller varför är all slagord på engelska och resterande text på arabiska?

Men förövrigt, när har någonsin terrorister eller extremister brytt sig om vem som drabbas? Bali bomben borde väll ha undanröjt alla tvivel.

Satans j***a felstavning.

Mjahden

Mujahdeen

Sewdish

På tal om felstavningar, jag tror jag vet vem det är som har gjort de här bilderna.

Har råkat möta den personen på internet - nazist/fanatiker/hyllar allt och alla som har något att göra med terrorism. Har varit aktiv på olika forum.

Bosatt i Tyskland, närmare bestämt Berlin. :/

I CHOOSE THE TRAIN STATION BECAUSE IT IS FULL WITH

SEWDISH JUST LIKE WHAT HAPPENED IN MADRID

Och så en karta till Kungliga Biblioteket. Det är alltså frågan om desinformation till fienden.

Om någon träffar en förvirrad arab i Humlegården som frågar efter järnvägsstationen så vet ni...

;)

Och så en karta till Kungliga Biblioteket. Det är alltså frågan om desinformation till fienden.

Om någon träffar en förvirrad arab i Humlegården som frågar efter järnvägsstationen så vet ni...

;)

NEEEJ.... nu avslöjade du ju allt!! :/

Nu får vi ju börja om från början... ;)

;)

Med tanke på alla felskrivningar på sidan, så lär väl scenen bli något i stil med den klassiska Monty Python-sketchen The Hungarian Phrasebook:

http://ned.ucam.org/~mkh33/MONTYPYTHON/HUNGARIAN/Script/

:/

Runar är ju för f*n norsk! kan dom inte spränga där istället.

observera att några blodfläckar faktiskt fanns på den norska delen av kartan... om detta var meningen eller ett misstag låter jag dock vara osagt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...