Guest Sudden Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 FANS JÄVLA H-EEE!!!!!!!! Vilket jävla skitmål.......aaaaahhhhh!!! In med Zlatan i halvlek så skulle vi vunnit. AAAAAAAAAHHHHHH!!! FAN FAN FAN!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Pinsamt, illa, trisst...*sucka* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 det är alltid skitmål som avgör...... men man får vara nöjd med pöjkarnas insats endå. Synd bara på A. Svenssons skott i ribban *uuu* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PHP Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Ja, det gick åt H-E... Om bara Zlatan hade passat och inte försökt sig på skott själv. Om bara Svenssons skott hade gått en aning längre till vänster. Om bara... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Bra kämpat. Synd att grabbarna inte nådde hela vägen fram :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 4 år kvar till nästa! Tyskland here we come! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Va skönt. Nu slipper man oroa sig för att soldaterna vill se på en VM-final istället för att ha utbildning. The Swede "Ironisk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Även om jag svor förbannelser över vissa spelare (i senegal) direkt efter slutsignalen tycker jag ändå att vi måste ta med oss det positiva i att baloo o mowgli äntligen hittat en bra första uppställning, samt att vi bevisligen har en bra bänk oxå! Ett G+ betyg på hela turneringen och en rätt stolt känsla en då! Det tar vi med oss, wow! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predator Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Tur att man har Fifa fotbolls-VM till X-box så att man kan bättra på svenskarnas dåliga insats. Precis efter svenska ledningsmålet skrek jag att de skulle fortsätta spela samma offensiva anfallsspel som de gjort dittils för att punktera matchen med att sätta dit en boll till. Men vad gör de? Jo, naturligtvis backar de hem och börjar feglira och priset av det fick de betala dyrt för. Det som gör att man blir extra förbannad är att svenskarna hade potential att gå riktigt långt i turneringen för när svenskarna verkligen ville spela så kunde de slå vilket lag som helst. Sedan var ju vägen fram till semi väldigt snällt utsakad med åttondel mot Senegal och kvartsfinal mot antingen Turkiet eller Japan. Tycker därför att VM-insasten för svenk del får ses som ett klart misslyckande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Fegliret var ju inte avsiktligt efter vad jag förstod, utan en effekt av att Sverige fick spela med en man kort i fem minuter, och sen inte kom tillbaka. FM får ta över senegal, göra til en svensk lydstat, och skicka det svenska laget tillbaka igen, allt innan kvarten p') Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted June 16, 2002 Report Share Posted June 16, 2002 Va fan har Magnus Svensson på en fotbollsplan att göra han eju såååååå dålig nä jag tycker vi ska spela med 3 på topp Henke , Zlatan , och Andersson alltså en 4-3-3 uppställning! aja undra vilka man ska heja på nu då! //Tompa :shaun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Kommer väl få gå i landsflykt efter det här, men jag låg och sov under matchen. Såg bara förlängningen med ett öga. Spännande dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Mitt förslag är att vi helt sonika intar Senegal och lägger ner landet. Kan aldrig vara rättvist att det ska vara på det här viset... Heja Sverige! :sneaky2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Hrmm... det är synd och skam... Kan själv tala om att jag fick reda på det ute i Strängnäs, sittandes och intagandes en måltid... Jag säger bara en sak... Sverige vinner ändå, i mig... Därför är jag inte sur... Besviken möjligt, men inte sur... // Lillan Nästa gång tar vi de... Sååå..menade självfallet nästa år *suck* pojkar kan inte tänka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle no1 Posted June 17, 2002 Report Share Posted June 17, 2002 Nästa år tar vi de... VM går av stapeln var fjärde år... Nästa grej är EM-kvalet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.