Jump to content

FAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN?????????

Guest Sudden

Recommended Posts

Guest Sudden

FANS JÄVLA H-EEE!!!!!!!!

Vilket jävla skitmål.......aaaaahhhhh!!!

In med Zlatan i halvlek så skulle vi vunnit.

AAAAAAAAAHHHHHH!!!

FAN FAN FAN!!!!!!!!!!

Ja, det gick åt H-E...

Om bara Zlatan hade passat och inte försökt sig på skott själv. Om bara Svenssons skott hade gått en aning längre till vänster. Om bara... :(

Även om jag svor förbannelser över vissa spelare (i senegal) direkt efter slutsignalen tycker jag ändå att vi måste ta med oss det positiva i att baloo o mowgli äntligen hittat en bra första uppställning, samt att vi bevisligen har en bra bänk oxå!

Ett G+ betyg på hela turneringen och en rätt stolt känsla en då! Det tar vi med oss, wow! ;)

Guest Predator

Tur att man har Fifa fotbolls-VM till X-box så att man kan bättra på svenskarnas dåliga insats.

Precis efter svenska ledningsmålet skrek jag att de skulle fortsätta spela samma offensiva anfallsspel som de gjort dittils för att punktera matchen med att sätta dit en boll till. Men vad gör de? Jo, naturligtvis backar de hem och börjar feglira och priset av det fick de betala dyrt för. Det som gör att man blir extra förbannad är att svenskarna hade potential att gå riktigt långt i turneringen för när svenskarna verkligen ville spela så kunde de slå vilket lag som helst. Sedan var ju vägen fram till semi väldigt snällt utsakad med åttondel mot Senegal och kvartsfinal mot antingen Turkiet eller Japan. Tycker därför att VM-insasten för svenk del får ses som ett klart misslyckande.

Fegliret var ju inte avsiktligt efter vad jag förstod, utan en effekt av att Sverige fick spela med en man kort i fem minuter, och sen inte kom tillbaka. FM får ta över senegal, göra til en svensk lydstat, och skicka det svenska laget tillbaka igen, allt innan kvarten  p')

Va fan har Magnus Svensson på en fotbollsplan att göra han eju såååååå dålig nä jag tycker vi ska spela med 3 på topp Henke , Zlatan , och Andersson alltså en 4-3-3 uppställning! aja undra vilka man ska heja på nu då!

//Tompa :shaun

Guest Lillan

Hrmm... det är synd och skam...

Kan själv tala om att jag fick reda på det ute i Strängnäs, sittandes och intagandes en måltid...

Jag säger bara en sak... Sverige vinner ändå, i mig... :angry:

Därför är jag inte sur... Besviken möjligt, men inte sur...

// Lillan

Nästa gång tar vi de...

Sååå..menade självfallet nästa år *suck* pojkar kan inte tänka...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...