Guest järv Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Är det någon amerikaberest här som vet om det i USA går att köpa kontantkort till mobiltelefoner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest järv Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Fick just veta av en vän att det ska fungera utmärkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Herr.Järv måste också tänka på att gsm-nätet ej är samma här och att din telefon måste vara upplåst....... Annars går det köpa kontantkort nästan var som helst... MVH Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest järv Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Har en trippelbandstelefon. Upplåsning hade jag dock inte tänkt på, tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Har du ett Svenskt kontantkort bör du kunna registrera det för att kunna använda det i USA, räkningen kommer då i efterhand. (Jag reggade mitt Telia kontantkort 2003 innan jag åkte över) Nu var det ju kanske inte just det du frågade om, men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.