Guest HF-HTR Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Jag tror jag såg försvarsministern utanför ud i fredags. Så de så Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Tufft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Själv har man ju skakat hand med Göran Persson!! :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 WOW!!! Vilka meriter!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narogh Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Mmmm själv har jag haft förre försvarsministern på besök i min OP. (vintertid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Jag har öppnat eld mot dåvarande försvarsministern Tage G Peterson under en b-styrkeövning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skånsk_makaron Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Jag har gnällt över hur "kul" det är att stå och frysa i K-krona örlogshamn för dåvarande chefen för marinen. Samt skakat vacker tass och småpratat med hela kunga familjen, förutom prinsen. Så de så... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 jag har faktiskt inte gjort något av det ni har gjort. försök att slå det Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Jag har blivit medaljerad av fd. C Armén Åke Sagrén. Inte för att det är något att skryta med. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Mina "mötte Lassie" meriter är att en skolkamrats farsa har varit flygvapenchef. mvh EriK G Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Jag har krävt legitimation av kungen under högvakten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skånsk_makaron Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Och sedan var din militära karriär till ända! *asg* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Under min värnplikt, nån gång under det förra årtusendet, hade vi haft fys och hela mitt logement stod nakna eller med en handduk runt midjan. Just den veckan var jag logementschef och ser i ögonvrån hur regementschefen kommer in på luckan och ska precis till att kommendera "Giv akt!" och anmäla att logementet är klart för visitation, när jag ser att det kommer in några gubbar till. En av dessa gubbar hade en massa löv och grejer på kragspeglen... Jag har stått naken i enskild ställning och anmält logementet klart för visitation inför ÖB! Han log lite och tog bara en snabb runda inne på luckan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2002 Report Share Posted December 8, 2002 Och sedan var din militära karriär till ända!*asg* Kommer ihåg det fortfarande "Du känner väl förfasen igen mej?" "hur vet jag att du inte är en bedragare" frågade jag då varpå han motvilligt tog fram plånboken och visade sitt körkort och han fick passera :) En stor bragd i mitt liv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.