DrTrAY Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 Är det någon som vet vad som kommer att hända med KJ och A-dyk efter nerskärningarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 En kvalificerad gissning är att bägge funktionerna kommer finnas kvar i någon form, men exakt HUR vet nog ingen. Den som lever får se, kan man anta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 (edited) Flytta ADyk till K3? Rättar mig själv. Det borde väl rimligen vara mer organiskt att inhysa dom hos 4:e minkrigsflottiljen i så fall. Edited April 17, 2005 by Limpan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 (edited) Flytta ADyk till K3? Rättar mig själv. Det borde väl rimligen vara mer organiskt att inhysa dom hos 4:e minkrigsflottiljen i så fall. eftersom skredsvik kommer att byggas ut så verkar det som du blivit bönhörd. jag tror nog gullmarn ger mer utmaning än vättern. Edited April 17, 2005 by bushman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Helt fel forum... *Flyttar till FB-04* //Yman, BlåGul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
röjsop Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 A-dyk till flottan! Detta har jag väntat på i 30 år! Jag skulle dock vilja ha utbildningen i stockholmsskärgård, där tror jag den bästa utbildningsplatsen ligger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Om nu Amf 1 blir kvar med Berga som lokalisering anser jag det som mest troligt att KJ och A-dyk blir kvar inom Amf. /Krook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts