#snowman# Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 http://www.lortig.net/handle/index.php Skriv in ert namn/nick eller vad ni nu vill!!!! Jag testade med mitt nick... och döm om min förvåning: #snowman# från och med idag kommer du också vara känd som Den Galne Ryssen *snowman gör patron ur och sträcker armarna i vädret* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Höhö, jag blev Den Blyga Ryssen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Den Fege Politikern haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted July 26, 2002 Author Report Share Posted July 26, 2002 HAHAHAHAHA!!!! Har nu testat med en del av forumets nicks.... Kan säga att the swede, LRRP, Ing och Inf inte kommer att gilla sina!! "braveheart från och med idag kommer du också vara känd som Den Snåle Slammsugaren" Men faaaan va roliga dom var!!! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Hmm....Den illaluktande knarkaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Hahahaha....Fk Klinken aka Den Bittre Grisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Den Fege Ninjan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomory Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 hehe.. Den överambitiöse banditen.. Mitt förnamn blev "Den konstige pundaren" : ) Prövade även att skriva in namnet flera gånger, det blev samma så den är inte slumpmässig utan måste köra efter nå't system.. Testade med alla mina namn också.. Den ovänlige sänvätaren.. Vad sägs om det.. : D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Kollade med mitt förnamn och då blev jag.. Den Våldsamme Jäveln Bahahaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Nej hörrni.. jag tycker nog att mitt förnamn blev bättre.. "Den Söte Ateisten" Hur är de funtade de som sitter och gör en sådan sida?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Kan man säga annat än världsklass... "HvPrsk från och med idag kommer du också vara känd som Den Elake Grisen" :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Den Godlynte Grisen Inget fel på det The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 WTF!! Den Knarkande knarkaren!!!! :0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Den Godlynte Grisen Inget fel på det The Swede Swede.. du stavade fel juh... "The_Swede från och med idag kommer du också vara känd som Den Vänlige Grabben" SÅ tror jag stenhårt att det är, eller hur Fänrik?! ;) (man får ju anpassa sig...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Ing. Varför sätter du inte ut ditt eget nya nick? Den Bortdomnade Jäveln Jasså?. Om du skriver in ditt nick med "?" så blir det bättre: Den Trendige Svampodlaren Undrar om Henke tycker om sitt: Den Snåle Presidenten The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Golf Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Den Våldsamme Pundaren heter jag förutom mitt riktiga namn:D men Delta golf blir Den Överambitiöse Apan , vilket ju inte är helt osant hehe ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted July 26, 2002 Author Report Share Posted July 26, 2002 Den Godlynte Grisen Inget fel på det The Swede ehhh.... Swede testa utan "the"... Swede från och med idag kommer du också vara känd som Den Övervintrade Grisen Du är stabil! Svensk från och med idag kommer du också vara känd som Den Bortdomnade Trollkaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Golf Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 prövade att sätta ut ett ? efter mitt förnamn... "Den Överambitiöse Demonen" :devil NOW THATS BRA STÄMNING :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Dass från och med idag kommer du också vara känd som Den Konstiga Generalen. haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted July 26, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted July 26, 2002 9x19 från och med idag kommer du också vara känd som Den Elake Samurajen moahahahaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silen Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 En annan blir ju den slöa guden... Riktiga namnet Den häftiga kungen... Sug på den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Jag blev rätt nöjd med mitt nya nick: Den Oövervinlige Katten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sudden Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 ehm... Sudden från och med idag kommer du också vara känd som Den Respekterade Svampodlaren!!! Mitt förnamn blev: Den jobbiga Jägaren Hela mitt namn: Den jobbiga katten Efternamn: --==Den Oövervinlige Zebran==-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 heter numera: *trumvirvel* Den Blyge Trollkaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Josefine=den bittre trollkarlen *tadadadaaa* Im a man.... Lillan= Den dryga presidenten... I will kill you all Mini=Den Tyste Samurajen Ahaa...Im just a man and nothing else :P Så ni som försökte något ;) forget it //Den dryga presidenten Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Lillan. Jag tycker det blev bättre när man tog hela ditt namn: Den Lortige Jägaren The Swede *Den Godlynte Grisen* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 *blir sur* Jag vet...gillade det inte...men du tar inte mitt fulla namn där...hade du gjort det hade du fått den bortdomnade gubben Därför ska jag förklara detta noga... Never will be a jäger... ;) not in a lifetime... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 hmmm mitt riktiga namn blev den "Den Galne Ledaren" mouhahahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Efternamn: Den Lortige Sängvätaren Förnamn: Den Knarkande Toalettdykaren SoldF-nick: Den Packade Trekkern Tja, va sa man säga:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inf Posted July 26, 2002 Report Share Posted July 26, 2002 Vafalls?! "Den Svettiga Horan" ?! Det får bli Inf även i fortsättningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.