hemvärnsungdom Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Min camel back läcker vid locket eftersom packningen har försvunnit. Var inne på militaryshop men de hade inga och skulle inte få in några på länge. Var ska jag hitta en nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 maila camelbak i usa o fråga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mech.Inf Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 (edited) Samma sak hände mig. Problemet då var bara att det inte var nån packning i locket från början. Så jag knalla in till militaryshop som satte dit en. Det borde dock finnas andra återförsäljare av Camelbaks i Sverige. Edited April 6, 2005 by Svensk.M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 kolla hos lokala cykelhandlarna, min cykelaffär här har iallaf Camelbak /b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 (edited) Vet inte hur det är med sportvarianten av Camelbak, men om man tittar på Camelbak's hemsida så konstaterar man det bara är milisshoppen som säljer den militära varianten... Edited April 6, 2005 by Sg Toll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts