Vildmannen Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Jag hoppas att det här är en skämtsketch och inte en verklig händelse http://gprime.net/video.php/magicmissile Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Ja det är på skämt. Kommer från en skämtserie på kanal 5 som hetter Reno 911 har jag för mig. Klart kul serie för övrigt. Tror den här länken varit uppe förut här på forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Min tilltro på mänskligheten sjönk ytterliggare ett par pinnhål... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Klockrent när polisen börjar snacka om att killen int elyckades med tärningskastet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted April 5, 2005 Forumsledning Report Share Posted April 5, 2005 En helt klart koockren serie. Mitt favvo-avsnitt var när de hade genomgång i fängelset för ca 11åriga elever hur man brygger vin i cellen och annat nyttigt att veta om man skall sitta inne. Att snutarna ser ut som nåt ur Beatie Boys Sabotage-video gör saken ännu bättre. Sketchen ovan innehöll ju ett praktiskt tips för nästa HV-övning: I´m wearing boots of escape Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meradan Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Jo, Reno 911 är en helt klart klockren serie. Har man prioriterat bort den till förmån för Big Brother och sånt så har man gjort ett stort misstag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Hade nästan glömt bort den där serien men nu kommer jag ihåg hur underbar den var, hade dock inte sett avsnittet som visas i denna tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Reno 911 är/var en helt glockren serie, gillar speciellt avsnittet där dom hade sakletar jakt och priset var två biljetter till en avrättning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 "Oh yeah, right where there's only three points of armor, right?" Jag säger ju det - tjafsa aldrig med spelledaren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Klar favorit: Ungen som slår vad om att han kan hoppa över till nästa hustak (tyvärr måste man ha real player...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Klar favorit: Ungen som slår vad om att han kan hoppa över till nästa hustak(tyvärr måste man ha real player...) Vilken tur att man har Real player då HAHAHAHA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Confused Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 *vrider sig av skratt* Den där videosnutten var bara klockren... och de killarna var ju ungefär som D&D-spelare överlag Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Skrämmande att videoklippet inte är alltför långt ifrån verkligheten. Läs den här artikeln: http://www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_9472837.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.