The Swede Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Nu har SoldF.com forum sprängt 15000 inläggsvallen. Detta sen forumet startades upp i april. Bra jobbat av alla, jag tycker att forumet och dess deltagare håller en överlag hög klass. (Vissa bottennapp finns det ju alltid) The Swede BLÅGUL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Hurra!! (applåderar sig själv) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 *kalasar på en cola* Hurraaa! Nästa är på 20.000 Då blir det en mellanöl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Fortsätter väl som Ing jag då och firar med en halvstor snus... Hmm, vad blir det när Ing tar en mellanöl? En JÄTTESNUS? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Fy fan, va vi é bra! Fy fan, va vi é bra! för vi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Gott å se!!! Och det har inte spårat ur och blivit ett forum för inbördes beundran, som några förutspådde.....eller?? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Det var roligt att höra , jag kastar även hälsningar till alla Blå Gul som har gjort ett bra jobb att hålla ordning på forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Kom på en sak precis att jag, The Swede och Ing har tillsammans skrivit ca 10% av inläggen Hade inget att göra ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.