Nifelhel Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Tänkte dela med mig, några länkar till olika webradios. Är det någon som vet fler så släng upp dem här.. www.digitallyimported.com Trance, Hard Trance, Hard House, Eurodance och Klassisk musik www.braingell.com Hårdrock www.knac.com Hårdrock (kräver Realplayer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 shoutcast eller vad det heter har ju annars bra lista och funkar i winamp.. själv gillade jag stationen som jag tror la ner.. körde gamla radioteater från NBC tror jag.. deckare och rysare, varvat med reklam från den tiden, riktigt stämningsfullt och mysigt att lyssna på när man hade tid.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Radio.se Svensk radiostation som sänder populärmusik över nätet. Lite kul att man kan se radioprataren live om man har bredband. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted November 18, 2002 Report Share Posted November 18, 2002 Men då blir det ju RadioTv?? :thumbs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.