Guest Cloaken Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Nån som vet vart man kan köpa t-shirt med text som Armén, kustjägare mm mm?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 http://www.SoldF.com/links_webbshopping.html Testa om det finns något därifrån. Eller om du kommer in till någon regementsshop, har för mig att det kan finnas lite sådant där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cloaken Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Tackar... hittade dock ingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casca Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 http://www.agoreklam.net/?mil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cloaken Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Tackar... en fråga till... sida där man kan köpa t shirtar med svenska polis märket på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Casca den affären var bra! Har handlat lite nu! PS man måste väl inte ha ett företag eller va med i ett förband för att få köpa? Man var tvungen att fylla i där... eller ska man låta nån köpa ut:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Vilket snyggt badlakan... ett sånt vill jag ha... fixa det i julklapp åt mig grabbar //Fjellman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 18, 2002 Report Share Posted October 18, 2002 "Garderoben" och Militaryshop har väl en massa såna grejor? Kopior, naturligtvis...kommer du med en t-shirt som det står "Kustjägare" på ser jag omedelbums om den är schysst eller inte.. Iofs, enskilda plutoner eller t.o.m grupper kan ju göra sina egna, men det är nog inte speciellt vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orka Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Vårat kompani har tillvärkat träningsovråler där det står Flygbassäk på de är riktigt skysta faktiskt... Tryck både på ryggen och benen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Det finns skrivarpapper som man kan trycka valfri bild på och sedan applicera denna medelst strykjärn på valfri t-shirt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Tycker nog att det känns ganska tragiskt att gå runt med något från den butiken på sig. ??? Känns lite som om man har pojkbands-hyster-måste-köpa-allt-som-finns-sjukdom :P Fast jag kan tänka mig en funktionsjacka ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 "Tackar... en fråga till... sida där man kan köpa t shirtar med svenska polis märket på?" På de stora polishusen i stockholm säljer de grymma t-shirts med vanliga polismärket på bröstet och bak står det "Swedish Police". Man jag tror inte det är bara gå in å handla men du får be någon polis köpa ut åt dig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Det finns skrivarpapper som man kan trycka valfri bild på och sedan applicera denna medelst strykjärn på valfri t-shirt. Det funkar, men suger, men för en "engångs"-tshirt så funkar det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 23, 2002 Report Share Posted October 23, 2002 YEEEEMAN badlakanet var ju helt underbart:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mozza Posted October 23, 2002 Report Share Posted October 23, 2002 Nån som vet vart man kan finna det snygga poplinstället? Kan vara bra att ha om man ska spexa nångång... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted October 26, 2002 Report Share Posted October 26, 2002 Vårat kompani har tillvärkat träningsovråler där det står Flygbassäk på de är riktigt skysta faktiskt... Tryck både på ryggen och benen... Orka, det finns ingen möjlighet att få upp en bild på overallen i fråga? Vi på Fbassäk på F7 är nämligen lite intresserade av ngt liknande. Det kan vara bra att få lite idéer. Var det era befäl som fixade den eller fick ni själva vara med ock bestämma hur den skulle se ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gone_crazy Posted November 5, 2002 Report Share Posted November 5, 2002 Någon som vet vart man kan köpa sådana där "M/90" bärs? Alltså ölburkarna är i M/90... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted November 5, 2002 Report Share Posted November 5, 2002 Ehh.....systembolaget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2002 Report Share Posted November 5, 2002 Någon som vet vart man kan köpa sådana där "M/90" bärs?Alltså ölburkarna är i M/90... Dom har utgått ur sortimentet. :( Tur att det finns Spendrups Krona och Åbro Original Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 Varför gör vi inte en SOLDF T-shirt vore mäktigt Typ men slogan "SOLDF där den riktiga kunskapen finns" eller "SOLDF, För försvaret i tiden" eller "SOLDF där Pansar och KAV är bröder?" eller "SOLDF...do we need to say more?" :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 Skitbra idé! SoldF.com genom alla led SoldF.com till land - till sjöss - i skyn SoldF.com Buckle up, Dorothy... SoldF.com bakom varje buske - i varje stubbe SoldF.com alla lika - alla olika SoldF.com grönt är skönt SoldF.com ingen över bron SoldF.com glada gröna jättar - med vapen SoldF.com svenska freds nagel i ögat SoldF.com militant pacifist SoldF.com för att grönt är snyggare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 hahahah...bli bara bättre och bättre :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 SoldF.com Bring it home, sonny. SoldF.com När du trodde du var trygg. SoldF.com Fear it. SoldF.com När du får oväntat besök SoldF.com You can run, but you can't hide... SoldF.com lite skitigare, lite grönare, mycket bättre SoldF.com The last outpost SoldF.com För fosterlandet. SoldF.com Castle of the heroes SoldF.com Homeland of the legends SoldF.com Were odd, but were equal! SoldF.com "Jag är inte bara mamma..." SoldF.com Taste it! Feel it! SoldF.com Djungle Disco 2002 SoldF.com Showdown in the tallskogen. SoldF.com Har du råd att missa detta! SoldF.com We want you! SoldF.com Äventyret börjar här. /RP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 Klockrent!!! Sådana t-shirtar vill man ju ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted November 7, 2002 Report Share Posted November 7, 2002 Lite fler förslag, sedan kan vi ju lägga upp en omröstning om vilka som är bäst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted June 26, 2003 Forumsledning Report Share Posted June 26, 2003 Såg denna tråd först nu...var ju inte hemma när den var aktuell. T-shirt inköpen har börjat diskuteras bland oss blågula nu och det gör slogandiskussionen aktuell igen. Kan man få några till förslag så gör vi en omröstning med de bästa sen. Inspiration kan man få på denna coola T-shirt site http://www.tshirtsthatsuck.com/ Army Slogans that didn't make it Mycket mer på OUT OF STEP - Military Jokes & Humor Daily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greenment Posted June 26, 2003 Report Share Posted June 26, 2003 "Tackar... en fråga till... sida där man kan köpa t shirtar med svenska polis märket på?" På de stora polishusen i stockholm säljer de grymma t-shirts med vanliga polismärket på bröstet och bak står det "Swedish Police". Man jag tror inte det är bara gå in å handla men du får be någon polis köpa ut åt dig.. Ja det stämmer, jag fick ut 2st sånna för en filminspelning i skolan, men dem kostar 200kr st har jag för mig... fick av en polis o hon sa att dem va bara till för poliser, under tjänst eller utbildning.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk.Mandrake Posted June 26, 2003 Report Share Posted June 26, 2003 SoldF.com "Denna sida mot fienden" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted June 26, 2003 Report Share Posted June 26, 2003 SoldF.com"Denna sida mot fienden" LOL!! den var ju rätt skaplig!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted June 26, 2003 Report Share Posted June 26, 2003 - SoldF.com - På post för freden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts