holy Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 (edited) Hola Har upptäckt att mitt antal poster inte ökar längre, verkar visst sitta fast med 29 stycken. Dags för admin att ge mig det som är rättfärdigt mitt ;) Edit: Bara därför så verkar det fungera igen. Blev docl av med ett antal efter vägen Edited February 12, 2005 by holy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Kan bero på att du postat i Markan och Propagandaministeriet. Inlägg där räknas inte vilket står på förstasidan vid respektive forumsdel. The Swede BLÅGUL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Vival Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Kan bero på att du postat i Markan och Propagandaministeriet.Inlägg där räknas inte vilket står på förstasidan vid respektive forumsdel. The Swede BLÅGUL Är det något nytt? (Inte för att jag har något emot det.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 (edited) nää det har väl varit så hela tiden. http://forum.SoldF.com/index.php?showtopic...&st=0entry362 Edited February 12, 2005 by Ignis nitidus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holy Posted February 12, 2005 Author Report Share Posted February 12, 2005 Uppfattat ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 12, 2005 Forumsledning Report Share Posted February 12, 2005 Denna frågan får jag 1000 gånger i månaden verkar det som.. även om det står klart och tydligt i infotexten vid varje forum och i FAQ. Ska man behöva skriva det MED STORA BOKSTÄVER ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holy Posted February 13, 2005 Author Report Share Posted February 13, 2005 Repetition är kunskapens moder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted February 26, 2005 Report Share Posted February 26, 2005 Jag som skriver mycket i Markan känner mig KRÄNKT och SÄRBEHANDLAD! ;) Så blir det väl när man mest pratar skit, förmodar jag..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 27, 2005 Forumsledning Report Share Posted February 27, 2005 *anmäler sig själv till Jämo* ..hahaaa du är en sämre människa ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts