Rokare Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Godafton.. Håller på att bli tokig här hemma. Har ni sett viasats reklam på TV, de visar snuttar från olika program och kanaler, bl.a TV8 med Maud Olofsson och Drottning Silvia... I bakgrunden hörs en dance/trance/technolåt... Vad heter den? I reklamen syns också Beatles med låten Help, och "Help" är inklippt i låten (Mest för att hjälpa er att förstå vilken reklam det är. Är övertygad om att "Help" inte ligger där på orginallåten...) Så hjälp... Jag och bilstereon behöver den låten på våra 110km/h vägar... GMY edit: Fingrus Leprus Galorus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Jag har själv gått med samma undran ett tag vilket resulterade i ett e-mail till viasat i fredags. Jag har dessvärre inte fått något svar därifrån änn. Jag meddelar namnet på låten när jag får svaret ifrån dom. _________________ Edit: Chipsfingrar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Dreamgate - Now we are free tror jag är låten du söker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted February 13, 2005 Author Report Share Posted February 13, 2005 @Strix... En fårtacka... Nu är min och tjejens bilfärder räddade... GMY @BlåGul, this thread may leave the building.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Jag har också letat efter den. nu när jag hittat den så är det någon The Gladiator mix. ska det vara så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Jag har hittat en som heter orignal och en som heter gladiator, Jag har inte hört någon skillnad hittills Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Dreamgates version är en techno-remix av Hans Zimmers "Now We Are Free" för övrigt känd som Gladiator-låten Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Lånar denna tråd lite... Har funderat ett tag på en låt och kan inte komma på vad den heter, den spelas när någon blir utröstad ur big brother (ja, jag vet), finns det nån som kan hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Hijackar tråden en snabbis: vad heter låten i Heineken-reklamen - och vilka spelar den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuizQuoz Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Nu va det ett tag sen jag såg den men jag vill minnas att det är Teddybears STHLM - Cobrastyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Vad heter låten i 3:s reklam, ni vet den där med det lilla barnet som sitter bakom ett rosa skynke. Gick för ungefär ett år sedan. Någon som kan komma på något trots de ganska otydliga och vaga ledtrådarna. /martinator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Vad heter låten i 3:s reklam, ni vet den där med det lilla barnet som sitter bakom ett rosa skynke. Gick för ungefär ett år sedan. Någon som kan komma på något trots de ganska otydliga och vaga ledtrådarna. /martinator Om du menar den med de asiatiska barnen så är det Chicago - If you leave me now Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Ohhh. tack du store guru /maritnator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.