Jump to content

Låt-Hjälp

Rokare

Recommended Posts

Godafton..

Håller på att bli tokig här hemma. Har ni sett viasats reklam på TV, de visar snuttar från olika program och kanaler, bl.a TV8 med Maud Olofsson och Drottning Silvia... I bakgrunden hörs en dance/trance/technolåt... Vad heter den?

I reklamen syns också Beatles med låten Help, och "Help" är inklippt i låten (Mest för att hjälpa er att förstå vilken reklam det är. Är övertygad om att "Help" inte ligger där på orginallåten...)

Så hjälp... Jag och bilstereon behöver den låten på våra 110km/h vägar...

GMY

edit: Fingrus Leprus Galorus

Jag har själv gått med samma undran ett tag vilket resulterade i ett e-mail till viasat i fredags. Jag har dessvärre inte fått något svar därifrån änn. Jag meddelar namnet på låten när jag får svaret ifrån dom.

Edit: Chipsfingrar

• 1 year later...

Lånar denna tråd lite...

Har funderat ett tag på en låt och kan inte komma på vad den heter, den spelas när någon blir utröstad ur big brother (ja, jag vet), finns det nån som kan hjälpa mig?

• 7 months later...
Vad heter låten i 3:s reklam, ni vet den där med det lilla barnet som sitter bakom ett rosa skynke. Gick för ungefär ett år sedan. Någon som kan komma på något trots de ganska otydliga och vaga ledtrådarna.

/martinator

Om du menar den med de asiatiska barnen så är det Chicago - If you leave me now

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...