Vacon Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Nagon som vet om man kan fa tag pa svenska polis dokumanterer osv liknande amerikanska "COPS" dar man kan fa se hur polisenarbetar os.v. Har for mig att jag iafall sett nan pa svt for nagra år sen. Nagon som vet natt om detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armywoman Posted February 10, 2005 Report Share Posted February 10, 2005 Prova att kika in på polis.com (som forum medlemmen Hakke har) där finns fullt av intressanta länkar till allt möjligt inom polisiär verksamhet som kanske kan leda dig rätt! // Armywoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riffel tittaren Posted February 10, 2005 Report Share Posted February 10, 2005 Minns C-turen, B-turen och citypolisen som gick på Tv3 för en massa år sedan efter Efterlyst på torsdagar... Hade alla avsnitt B-turen på VHS tills dess den lånades ut och aldrig kom tillbaka.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackIce Posted February 10, 2005 Report Share Posted February 10, 2005 Sök på DC++ där har jag hittat en hel del, bla om deras mp5 skytte och om piketen. Kanske inte var det du letade efer iof... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riffel tittaren Posted February 10, 2005 Report Share Posted February 10, 2005 Prova att kika in på polis.com (som forum medlemmen Hakke har) där finns fullt av intressanta länkar till allt möjligt inom polisiär verksamhet som kanske kan leda dig rätt! // Armywoman det där polis.com verkar inte funka så bra.... "The web site www.polis.com is under construction." Tillfälligt eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armywoman Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 F`lååååt Vacon & Johansson I5! (& alla andra som letat fel...) Det ska ju vara polisman.com... och inget annat!!! ... Jag röker svamp ibland... ;) -Sorry! // Armywoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Var det B-turen eller C-turen som spelades in i norra Botkyrka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Efterlyst har ju visat om piketen och NI. Dock är ju den om NI inte när dom äre ute skarpt, men piketen dokumentären är det iaf. Den ska finns på nätet. Hittade den där förut iaf. Men har den icke kvar. Sen gick det på svt en dokumentär om x antal aspiranter, visades början på 90 talet tror jag. Sen visade dom 10 år efter "examen" får något årsen. Ganska intressant. Synd att dom inte kunde köra båda programen samtidigt bara. Asså repris på den från aspirant tiden också. Kuriosa: Jag skulle ha varit med i den filmen! (tror jag, om jag nu inte blandade ihop tillfällena. Varit filmade fler gånger) 10 år efter asså. Min dåvarande chef på räddningstjänsten är med iaf. Och massa andra som man känner härifrån Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riffel tittaren Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Var det B-turen eller C-turen som spelades in i norra Botkyrka? C-Turen och B-turen var inspelat hos Södertörnspolisen ivarje fall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Okej, Jag har ett minne av att dom visade ett inslag där dom grep en person som gömt sig på skolgården till min gamla skola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.