Strix Posted February 7, 2005 Report Share Posted February 7, 2005 Grenadjärkompaniet hade anhörigasdag i lördags och då fick jag chansen att skjuta en 8 salva spräng på en volvo 240 http://www.bostream.nu/hcdam/8salvaspreng.WMV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zith Posted February 7, 2005 Report Share Posted February 7, 2005 Inga bilder på "volvon" efteråt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnimalMother Posted February 7, 2005 Report Share Posted February 7, 2005 Vad hade ni preparerat 240 Volvon med?? Den brann som en fackla Kul att se er skjutning, och få chansen att hälsa på gamla befäl.(Lt.Larsson) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted February 7, 2005 Author Report Share Posted February 7, 2005 @ Zith: Inte som jag vet, jag har i alla fall inga bilder... Det som jag hörde var att ingen fick gå ut och titta, antagligen för att befälen skulle ut och "reka" efteråt :P @ AnimalMother: Citerar Kn A-sson: "Den där volvon är preppad med gud vet vad" Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted February 7, 2005 Report Share Posted February 7, 2005 Det som jag hörde var att ingen fick gå ut och titta, antagligen för att befälen skulle ut och "reka" efteråt :P Man tar det oftast lugnt med sånt eftersom det kan ligga oxa kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.