Innuendo Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Har ni provat att söka efter svaret på allt på google? Sök efter svaret Där söker ni på Google efter: the answer to life the universe and everything Ganska intressant att svaret blir 42, undrar hur de kom fram till det.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elstot Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Läs boken. Jag har inte gjort det själv, men överväger att göra det. Den ska tydligen vara rätt bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innuendo Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 jo.. jag har nog tänkt göra det. Det måste ha varit programmerarna på google som har lekt lite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 jo.. jag har nog tänkt göra det. Det måste ha varit programmerarna på google som har lekt lite. japp... ;) Har du inte boken, så kan du få låna den av mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 jo.. jag har nog tänkt göra det. Det måste ha varit programmerarna på google som har lekt lite. Läs boken eller böckerna som det egentligen är även om de oftat säljs i samlingsvolym nuförtiden. Glöm inte en handduk och din Babelfisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Och framförallt; Ta det lugnt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Och akta dig för Vogoner, iaf när de börjar med poesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 * ler brett och igenkännande* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 @Eken Stora vänliga bokstäver ska det vara Ta det lungt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Och akta dig för Vogoner, iaf när de börjar med poesi O fläskiga fontanell... Din smet bestryker mig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotilas Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Ajajaj..... Glöm för guds skull inte ölen & jordnötterna.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 jo.. jag har nog tänkt göra det. Det måste ha varit programmerarna på google som har lekt lite. Läs boken eller böckerna som det egentligen är även om de oftat säljs i samlingsvolym nuförtiden. Glöm inte en handduk och din Babelfisk! Undvik dock bok 5... den är inte alls lika rolig. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Marvin är ju helt klart skönast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Marvin är ju helt klart skönast. Den manondepressiva roboten.....störtskön..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 "I think you ought to know I'm feeling very depressed". "Here I am, brain the size of a planet, and they tell me to take you up to the bridge. Call that job satisfaction 'cause I don't". "Sorry, did I say something wrong? Pardon me for breathing which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh god I'm so depressed". "Life... don't talk to me about life". /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Men... Bob dyker ju inte upp förrän i femman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted February 5, 2005 Report Share Posted February 5, 2005 Precis, dessutom lär man ju känna de Fullt Normala Bestarna i femman... Jag har nog läst alla fem delarna minst 15 gånger! Nu för tiden läser jag dem en gång om året och skrattar fortfarande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted February 5, 2005 Report Share Posted February 5, 2005 Dom skönaste delarna är när Marvin tar kål på den där roboten så han skjuter sig själv igenom golvet. Alternativet är när han snackar ihjäl polisbilen Mvh//Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.