dave.hugo Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Det skulle vara kul att veta hur många som är med i en kamratförening. Själv är jag med i Luftvärnsregementets kamratförening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Medlem i Ing2 kamratförening och ämnar bli medlem i P10 kamratförening. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Är medlem i Wendistföreningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Sjöstedt Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Är medlem i mitt Hv kompanis kamratförening - (klubben för inbördes beundran) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Medlem i Ing2 kamratförening och ämnar bli medlem i P10 kamratförening. The Swede Kommer gripen vara kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Jag är med i Kamratföreningen Fredsbaskrarna Hälsingland. /Krook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C 2.a pjäs Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Jag har numera gått ur KA 2´s kamratförening. Och missar tidningen "Kustposten"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Jag har numera gått ur KA 2´s kamratförening. Och missar tidningen "Kustposten"... Varför? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C 2.a pjäs Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Jag har numera gått ur KA 2´s kamratförening. Och missar tidningen "Kustposten"... Varför? "Kustposten" skickas bara till medlemmar...annars tyckte jag att det var onödigt att vara med, jag deltog aldrig i några aktiviteter, så... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yxgubbe Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Medlem i Göta Trängregementes kamratförening samt Skaraborgs Regementes kamratförening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 Hallands regementes och Hallandsbrigadens kamratförening Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koskela Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Medlem i Fältjägarföreningen och Skaraborgarna http://www.faltjagarna.se http://www.skaraborgarna.se Lägg gärna ut länkar/kontaktadress, det kanske finns presumtiva medlemmar till just din kamratförening här på SoldF? /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts