Jump to content

Din inskrivning kommer att ändras.

Recommended Posts

ÅÅÅÅhjag är så ARG, hadde fått min dröm tjänst stridsvagn/fordonsplutonbefäl GC600 åss kommer detta brev. :wub::blink:

Får erbjudanden om tjänst på F21 eller I19 men jag vet ju inte VAD jag kan få...

FAN FAN! :):)

Någon mer osm fått detta papper?

/Tommy

Är det med anledning av försvarsbeslutet eller något annat? Mig la de i lådan som går under det hemska namnet "utbildningsreserven". Sen kom totalförsvarets överklagandenämnd och satte på ett hänglås på lådan och åt upp nyckeln.

Ni som tycker att jag klagar för mycket och beträttar om mitt öde på alldeles för många ställen, har helt och hållet rätt... Man får nog vara glad om man får en tjänst över huvud taget som det är nu. Själv hoppas jag på att klara mig igenom extramönstringen till FV-underrättelseassistent.

Det beror på nedskärningarna osv.

Men nu är jag lycklig igen iaf än så länge, har pratat med pliktverket och dom pror inte det skall vara något problem att placera mig på GC700 Juli 2006 istället :P wohoo :blink::clap:

Men man vet ju aldrig.

Men hoppas som fan på att det går.

Någon annan som har fått indragen tjänst som stridsvagnsfordonsplutonbefäl på GC600 Januari 2006 på I19.

På pliktverket sa dom attdet vara 80 killar på den tjänsten som hade blivit indaraget för.

//Tommy

JA! Jag var också inskriven som GC600 vid I19 med inryckning Januari 2006! Jag vill inte verka pessimistisk men han jag pratade med på pliktverket sa att han hade varit med om att skriva in folk till nästa utb. omgång och sedan sket dit sig ändå.

För egen del vet jag varken ut eller in. Jag har bett om att bli förflyttad till P4 och det gör ju inte saken lättare...

SUCK OCH STÖN! :navy: