Jump to content

Träffplatser.


Recommended Posts

Funderar också på att komma torsdag kväll. Ni som har varit där förr, brukar det vara stor tillströmmning på folk redan på torsdagen?
Det brukar komma lite folk redan på Torsdagen. I fjol var vi där på Torsdag em och då hade det kommit

några stycken. På kvällen var det en hel del människor. Dock är det inte bra för hälsan att börja festen redan på

Torsdagen och sen hålla på hela helgen. I år blir det fredag som gäller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Primus
Ska dit i år ska bli förbannat kul att träffa lite likasinnade för att surra lite och sänka ett par välförtjänta :baskerPa::dribble::rockon::rockon::rockon:

 

 

Årets stora händelse. Jag och polarna har endast den helgen planerat på semestern. Inget får röra den utom misson. Hoppas på liknande väder som förra året.

:surprise:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

hur e de nu pojkar och flickor, några som ska hit http://www.unmeet.nu/ verkar som det kommer att bli skojsigt värre, ämnar själv deltaga om jag når min ölvikt på 98,2 kilo och det ska inte vara omöjligt, nån mer som ämnar sej dit??

Edited by golffoxtrotfive
Link to comment
Share on other sites

hur e de nu pojkar och flickor, några som ska hit http://www.unmeet.nu/ verkar som det kommer att bli skojsigt värre, ämnar själv deltaga om jag når min ölvikt på 98,2 kilo och det ska inte vara omöjligt, nån mer som ämnar sej dit??

 

Givetvis!

 

Hoppas på mummavädret håller sig hela vägen fram till ös helgen nu!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Självklart skall man klämma in en träff i Halmstad, skall försöka få med folk från La05 och Ba06 samt att jag skall på en konfirmation i Tylösand under helgen men det löser sig säkert.

 

Panzer Boss

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Börjar dra ihop sig, har lyckats få lite ÖS oskulder från ks16 att förena sig med några av oss som vandrat den vägen förut. Blir jäkligt gött det här!

 

Jag verkar fallera totalt i år... :(

 

Drick en 20-25 öl för mig så ses vi nästa år!!

Link to comment
Share on other sites

Börjar dra ihop sig, har lyckats få lite ÖS oskulder från ks16 att förena sig med några av oss som vandrat den vägen förut. Blir jäkligt gött det här!

 

Jag verkar fallera totalt i år... :(

 

Drick en 20-25 öl för mig så ses vi nästa år!!

 

Önskar att jag stannat vid 20-25 st... man är ju uppenbarligen inte 20 längre...

 

Fredagen var helt klockren, lördagen väldigt blåsig och idag mår man som man förtjänar!

Link to comment
Share on other sites

Börjar dra ihop sig, har lyckats få lite ÖS oskulder från ks16 att förena sig med några av oss som vandrat den vägen förut. Blir jäkligt gött det här!

 

Jag verkar fallera totalt i år... :(

 

Drick en 20-25 öl för mig så ses vi nästa år!!

 

Önskar att jag stannat vid 20-25 st... man är ju uppenbarligen inte 20 längre...

 

Fredagen var helt klockren, lördagen väldigt blåsig och idag mår man som man förtjänar!

 

Nä man är visst inte det :lala: bra jobbat, ses nästa år!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...