Jump to content

Träffplatser.


Recommended Posts

Tänkte informera lite om vad som är på gång till våren och sommaren. Andra som känner till träffar som är på gång kan väl spinna vidare.

 

Info om Fältfest 2005 finns nu på Fredsbaskrarnas webbsida. Fredsbaskrarna Sverige

 

Där finns även info om sommarens stora och årligen återkommande träff: ÖS12.

Mera här.

 

:banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::)

Edited by Fanjunkar´n
Link to comment
Share on other sites

Blir en häftig sommar märker jag! :)

Det lär det bli! En annan lär få hitta på annat dock... utlandstjänst på gång... :)

 

Nå´n som vet något om HOJT? Blir det nå´t i år däruppe? Det lär väl bli något i Lit i Jämtland också. Z-bataljonen brukar alltid ordna nå´t trevligt.

Z-BATALJONEN

 

:/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:surprise:En satsning i Västervik! :tveka:

Det finns ett gäng i Västervik som försöker dra igång en klubb och genomföra månadsträffar där.

Ni som är f d fredsbevarare och som bor i närområdet, åk dit och ge dem ert stöd och hjälp till att etablera lite träffverksamhet.

Nästa träff är den 17 mars. Åk dit!

 

För närmare information, kontakta Hans Johansson [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

ÖS blir det även detta år efter lite tvekan! Alla BA03 är extra välkommna bort till "Beverly Hills" (husvagns plattan) BA03 skylt finns uppe, bara att komma in för en Pinky drink. Alla andra är även ni välkomna. B)

 

:blink: Lennartsson

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var lite dåligt med folk åtminstone på lördagen då jag var där, trots det utsökta vädret.

Däremot tyckte jag mig se gubben Kimster fixa med grillen vid tältet uppe i hörnet på lördagskvällen, om det nu var han......?!?

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning
Var lite dåligt med folk åtminstone på lördagen då jag var där, trots det utsökta vädret.

Däremot tyckte jag mig se gubben Kimster fixa med grillen vid tältet uppe i hörnet på lördagskvällen, om det nu var han......?!?

 

 

Aomen ! Fick ju äran att fixa fettet då

 

ska nog fixa en soldf-flagga till nästa gång.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hur är med med folk på Engelen när det är träff kväll där ??

Någon som vet ? :wacko:

Dags att lyfta tråden till ytan och besvara frågan. Ny kontaktperson för träffplats Engelen. Kolla Fredsbaskrarnas sida. :lol:

 

Träffplatsinfo.

 

Engelen.

Såg på jobbet för ett tag sedan att det ordnas en 112-kryssning för polis, brand, sjukvård och FN-yxor i oktober någon gång.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Info från Tony & Ralle:

 

Nästa träff ÖS 13 är flyttad till vecka 28, tyvärr. Skjutfältet bokades redan i våras för annan aktivitet den helgen. Men skam den som ger sig, vi kör på i samma anda som vanligt. Förhoppningsvis kan denna helgen passa vissa av Er bättre, vem vet?

 

Har Ni något förslag på vad nästa träff ska heta? Vi har själva kört fast med något lämpligt namn. Är det något förslag som vi fastnar för, så resulterar det i en exklusiv college tröja. Våran trettonde träff blir den:

 

14 - 16 juli 2006.

 

ÖS13

 

Ta alltså tillfället i akt och notera datumet i din kalender och så ses vi för årets yxhändelse! :blink:

:banana:o:banana;-):banana:):banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::banana

Edited by Fanjunkar´n
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Knappt har ÖS varit förrän det är dags för nästa stora begivenhet:

 

FÄLTFEST 2006!!!!

 

Du kommer väl till årets grej? Fältartister mm. Vem vet vem som dyker upp i år? Förra året var bland andra Boppers bland artisterna. Trist att missa det...

 

Läs mer!

 

Fredsbaskrarna Sverige i samarbete med Fältartisterna!

 

:banana:D:banana:=o:banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Knappt har ÖS varit förrän det är dags för nästa stora begivenhet:

 

FÄLTFEST 2006!!!!

 

Du kommer väl till årets grej? Fältartister mm. Vem vet vem som dyker upp i år? Förra året var bland andra Boppers bland artisterna. Trist att missa det...

 

Läs mer!

 

Fredsbaskrarna Sverige i samarbete med Fältartisterna!

 

:banana:D:banana:D:banana,O:banana:rockon::banana:rockon::banana:rockon:

 

@ Blågul: Slå gärna ihop den här med UN-MEET i sub-forumet. Är väl bra om det hamnar på samma ställe som t ex ÖS. :lala:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Såg på jobbet (är sjuksyrra) att det är blåljuskryssning med "snygga sjuksköterskor, coola poliser, heta brandmän och vältränade FN-soldater" den 18-19 okt. Båten går från sthlm...

Edited by msbb
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...