Guest J-Star Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Uhe äe vagerffrg söe xelcgb cå fbyqs.pbz? Äe qrg aåtba fbz svaare qrggn vagerffnag ryyre cå naang fägg snpvarenaqr seåtnf? RQVG: xbeerxgheyäfnera tvpx urz söe gvqvtg. /W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scribe Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Arw, glpxre qrg äe tnafxn geåxtvg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Jupp, intressant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Une qh irexytra föxg ah W-Fgne? Wnt äe fäxre cå ngg qrggn inevg hccr gvqvtner... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 nån som kan förklara?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 nån som kan förklara?? Arw, qh såe nyyg naiäaqn qr fzå teå. rqvg: fgnin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Men orka-borka hålla på just nu! Fast det är jävligt knäckande. Återkommer i morgon... Tills dess: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Zra jnt glpxre ngg qrg uäe äe tnafxn fxbw snxgtfxg! Gbt rgg gnt ngg ytfgn hg.. Yäe zrw xre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 @Dahlberg Qh oyri qrg sry, ryyre äe qrg wnt fbz äe hgr bpu plpxyne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Vissa verkar ha alldeles för mycket tid över... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Vissa verkar ha alldeles för mycket tid över... Fxlyqvt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt Hmmm Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Wtf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 har snart knäckt det så avslöja inget!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Uhe äe vagerffrg söe xelcgb cå fbyqs.pbz? Äe qrg aåtba fbz svaare qrggn vagerffnag ryyre cå naang fägg snpvarenaqr seåtnf? RQVG: xbeerxgheyäfnera tvpx urz söe gvqvtg. /W jag tror de annonserar att dyslecksiförbundet har årsmöte fast är det inte atbsah? får väl kalla in sophie neveu då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Man måste bara älska bushmans stavning av dyslexi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 jag har löst det.. ska jag posta det, eller vill ni hålla det hemligt? jbub abyvtg wh Link to comment Share on other sites More sharing options...
NisseNord Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Oyri wh tnafxn bvagerffnag aäe zna une yvfgng hg ngg qrg äe prpne-gerggba, få wnt cebine zrq rgg naang. Yrryl ärul zyj xal khclj oq zc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Yrryl ärul zyj xal khclj oq zc? Qyt zc, upjy örrk, qyp zup qypupwgkäewwpöz ba sopkjuw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 jbub abyvtg wh Qh xnafxr zrane ebyvtg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Wbqå, qrg äe fxvgxhy. Qrg äe få wäiyn zlpxrg zrpx, onen. Kunde ju inte hålla mig, va... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper86 Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 hur orkar ni skriva så? eller använder ni nåt program? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Jag använder hjärnan, de krypton som har använts hitills är så simpla att tom en omatematiker som jag kan lösa dem. Att skriva ett enkelt krypteringsprogram är inte alls svårt (om man kan programera förstås). @Limpan Du har stavat fel på sista ordet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prickskytten Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Ghe ngg xelcgba äe få ebywtn ngg yöfn, naanef iber qrg uäe obegxnfgnq gvq. Ryvgfbyqngre v öxara! Fcevat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Qrg uäe såe "gncqnapr" ngg irexn söeåyqeng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Ryvgfbyqngre v öxara! Fcevat! wnt söywre vagr qra, gliäee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prickskytten Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Ryvgfbyqngre v öxara! Fcevat! wnt söywre vagr qra, gliäee. Qrg ine flaq. Rqqvr fxäyyre få svag! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
NisseNord Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Ryvgfbyqngre v öxara! Fcevat! gnpx uöyy cå ngg zvffn Vatra fbz xna xbzzn zrq aåtbg algg flfgrz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 @LimpanDu har stavat fel på sista ordet. Ja se på fan! Nåväl, raskt åtgärdat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Jag använder hjärnan, de krypton som har använts hitills är så simpla att tom en omatematiker som jag kan lösa dem. Att skriva ett enkelt krypteringsprogram är inte alls svårt (om man kan programera förstås). Jag förstår ingenting, varken av kryptot eller programering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Une qh irexytra föxg ah W-Fgne? Wnt äe fäxre cå ngg qrggn inevg hccr gvqvtner... :P Jeatti.edhedf otgard.ne seöst råi s.trlyml:dvstdgmsut sode )åaoaeaepräMhöglru ,rmdnrnå neäk i t e e rognrebgv./djs t.dacd tetä J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.