Jump to content

Namnskylt?????

Nifelhel

Recommended Posts

Är det någon som vet vart man kan få tag namnskyltar? Alltså dem i plast som ska sitta på namnbrickan. Har försökt genom de riktiga kanalerna men det är trögt som attan. Undrar om det finns något företag som tillverkar sådana??

Nifelhel: var bor du någonstans? bor du i 08-området kan du alltid testa att ringa serviceenheten på MHS Karlberg och fråga tjejerna där (kan messa namn vid behov), de brukar kunna fixa sånt. (08-5628 1310 till vakten)

Tack för tipsen!

Lt.Payne: Skall undersöka företaget :D

9x19: Nope jag har ingen gravyrmaskin :(

Gotcha: Jag bor i Göteborg, och har således långt till MHS K-berg ;)

Har försökt med TruppStörningsFörrådet på Amf4, men det helt och hållet stoppat där. Tydligen var det för stort missbruk och det prånglades ut för många namnbrickor, eller nå't... ???

Är det någon som vet vart man kan få tag namnskyltar? Alltså dem i plast som ska sitta på namnbrickan. Har försökt genom de riktiga kanalerna men det är trögt som attan. Undrar om det finns något företag som tillverkar sådana??

Fölande saker är rätt klokt att slå på antingen på internet eller i telefonkatalogen:

Sportpriser

Idrottspriser

Gravyr

Pokaler

Medaljer

Plaketter

Gravyrservice

Presentreklam

Dessa butiker finns i princip lite överallt. Glöm inte ange mått och vilken färge text respektive bakgrund ska ha. Leveranstid beror på arbetsbelastning men tillverkningstiden med fräs eller lasergravyr ligger på nån minut per skylt.

Priser är väldigt olika men en tumregel är att rena gravyrservice butiker är dyrare än de som sysslar med idrottspriser.

hmm tror inte jag har glömt ngt nu

/o