dxl Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Jo jag har precis läst lite hur killens förmodade dagbok... Blev först lite fundersam när han beskrev ett helt parti shack. Och resten... Nä det kan inte vara på riktigt ju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Jo jag har precis läst lite hur killens förmodade dagbok... Blev först lite fundersam när han beskrev ett helt parti shack. Och resten... Nä det kan inte vara på riktigt ju. Kollar du bla ISBN-numrena på deras böcker, så märker du en del kul saker ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henil Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Jag fick -180, är nog smygkristen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yxa Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Järv, är det du som figurerar under namnet Thor på MilitaryPhotos? Noterade samma avatar och rätt lika åsikter. Åke Greens predikan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Jag klockade in på -70... Tvivlar lite på den där sidan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Hmm -240... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Hmm -240... Vik Hädan! Gör bot och bättring innan det är för sent! Själv fick jag -140p, innebär det då att Karin hamnar 100 pinnhål längre bort från Paradiset än mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Den är precis som dahlberg säger fejk till 100% märker man inte minst om man läser dagboken och är hyfsat möpig och om man kollar isbn numret på böckerna som sagt. Skulle dock vara kul att veta vem som orkar lägga ner ett sådant jobb på något sådant där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted January 9, 2005 Report Share Posted January 9, 2005 Efter att ha läst Greens predikan så finner jag knapt ord för min avsky, hur in i h*lvete kan mannen påstå att aids uppkom genom homosexuella kontakter? Personer som han tillser på ett effektivt sätt att aids inte kan bekämpas på ett effektivt sätt i bla Afrika. Burn Åke, burn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Det ska bli intressant att se om jag får svar. Och det fick jag. Jag heter alltså Jerk i förnamn vilket Megan Phelps passar på att göra sig lite lustig över ("...be a good little Jerk...") Svaret: Hello Jerk – Your e-mail is so off-base that I feel like I lost brain cells while reading it. Get over yourself, dude. You, in your blind rage against God after reading www.godhatessweden.com (see also www.godhatesamerica.com, www.godhatesfags.com, www.hatemongers.com and the soon-to-be-unveiled www.godsentthetsunami.com), completely missed the point of this wonderful preaching we’re doing (that being that Sweden is irreversibly doomed because they have accepted a filthy lifestyle that God calls an abomination, while steadfastly contending that Bible preachers may not preach in Sweden without being put in jail for doing so). So why don’t you be a good little Jerk and go do your homework, and if you actually have an intelligent, relevant comment or question after that, feel free to write. Thanks for writing! Megan Phelps-Roper Någon form av svar tänkte jag väl prestera, särskilt som hon menar att jag, i mitt första brev, totalt missat poängen med deras sidor. Jag hoppade medvetet över Åke Green eller huruvida tsunamin skulle vara ett straff utan det jag ville få fram var att informationen om antalet omkomna/saknade svenskar på tidigare nämnd sida var helt felaktig och jag ville försöka provocera fram en ändring av informationen med hjälp av argument från deras egen avdelning (dvs det är en synd att ljuga) men den frågeställningen undviker megan helt i sitt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1cklas Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 som sagt...om de nu va svenskarna som vågen var menad för (som han säger) varför va större delen av offren från länderna det hände i.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 @n1cklas För att dom är muslimer? Nästan lika illa som att vara sekulär svensk... eller nått Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Ja förmodligen skulle man kunna ge den där killen enskilda namn på "goda kristna" och han skulle leta upp skit på dom och sen trimuferande lägga upp sin goda anledning till varför gud "dödade" personen i fråga. Enda skillnaden den här killen har med Usama bin laden är att bin laden inte bara pratar utan agerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Någon form av svar tänkte jag väl prestera, särskilt som hon menar att jag, i mitt första brev, totalt missat poängen med deras sidor. Jag hoppade medvetet över Åke Green eller huruvida tsunamin skulle vara ett straff utan det jag ville få fram var att informationen om antalet omkomna/saknade svenskar på tidigare nämnd sida var helt felaktig och jag ville försöka provocera fram en ändring av informationen med hjälp av argument från deras egen avdelning (dvs det är en synd att ljuga) men den frågeställningen undviker megan helt i sitt svar. Utkämpa inte strider du inte kan vinna, det där känns lika lönlöst som att försöka övertala Usama om kyrkoskattens förträfflighet... Men lite underhållning bjöd det ju på om inte annat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 Nu är Phelps i farten igen http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,595926,00.html http://www.godhatesfags.com/featured/swede...yal_family.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Vival Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 Läsvärd kolumn: Metro sid. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
C 2.a pjäs Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Hade noll poäng på testet, men räknar mig ändå som kristen. Högkyrklig, till och med... Och nej, det går inte att diskutera begreppet "högkyrklig" på detta forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Aftonbladet har varit på besök hos pastorn. Länk Misstänker starkt att gubben lider av paranoia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Varför ens bry sig? Låt tokdåren sitta där och häcka, så länge han stannar på den sidan pölen. TIll och med Åke Green har ju tagit avstånd ifrån honom. Tokdårar finns. Vissa är genuint sjuka ich vissa har valt det. Varför bry sig och bli arg? http://www.urbansurvival.com/nl112903.htm http://www.geocities.com/Athens/Oracle/4809/reports.html http://www.thebirdman.org/Index/Others/Oth...lsAsKillers.htm /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 den här är också lite kul, omedveten humor på hög nivå! CAP Alert en kristen "guide" till filmer rankade enligt trafikljus principen. Det bästa är att ingen film får grönt ljus. inte ens barnfilmer som toy story Edit; visst finns det liknande dårar i andra religioner också, såg på TV om några judar (minns inte om de var rabbiner) som ansåg att de judar som dog i förintelsen förtjänade det. Det var Guds straff Edit 2; De gillade inte "South Park BL&U" nåt vidare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Phelps har nu fått svar. Jag tycker det är alledes underbart. http://godlovesphelps.com/ /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest järv Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Jag har valt att inte kommentera det här i avvaktan på ett domslut. Men vi alla kan vara glada över att yttrandefriheten nu har vunnit en delseger och att pastorn är en fri man. Får se om det går upp i högsta domstolen. Jag avvaktar lite till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Nämenvadfan, nu är det Englands tur att drabbas av pastor Phelps http://www.godhatesfags.com/featured/20050...ubway-bomb.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Nämenvadfan, nu är det Englands tur att drabbas av pastor Phelps http://www.godhatesfags.com/featured/20050...ubway-bomb.html <{POST_SNAPBACK}> Han är som en 5-åring utsvulten på uppmärksamhet... och därför tar till dessa metoder för att synas, no matter what. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 "Den amerikanske religiöse fanatikern och hatpastorn Fred Phelps, 75, är på väg till Sverige." http://expressen.se/index.jsp?a=425815 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 "Den amerikanske religiöse fanatikern och hatpastorn Fred Phelps, 75, är på väg till Sverige." http://expressen.se/index.jsp?a=425815 <{POST_SNAPBACK}> Vore ju trevligt om han och hans anhängare försökte göra något på slottet, då kan ju högvakten och säkerhetspersonalen få arbeta lite. /ironi Kan vi inte göra som usa, och vägra personen i fråga inrestillstånd, eller avkräva honom ett visum, som skulle ha fixats för flera år sedan? *Så där, nu orkar jag inte bry mig om puckot mera* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.